Gå til innhold

Problem med å tisse.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har siden jeg fikk datteren min for 3 år siden hatt problem med å få tømt blæren. Dette er i perioder. Noen ganger går det helt fint, mens andre ganger får jeg liksom ikke "kontakt" med blæren og bruker lang tid for å få til å tisse og får ikke tømt blæren helt. Må virkelig konsentrere meg skikkelig noen ganger for å få tisset. Jeg tok keisersnitt og hadde kateter på sykehuset i et døgn. Jeg tror at det er graviditeten og kateterbruken som er årsaken, for det var verst det første året. Og nå i det siste har det nesten vært like ille som begynnelsen, hadde nettopp uvi (og har hatt noen det siste året) og er ganske sikker på at tisseproblemet er årsaken. Jeg har ikke snakket med lege om dette, går ut i fra at jeg ikke får noe hjelp med dette og det er jo ikke et kjempestort problem. Men syns det er ubehagelig, spesielt siden jeg får lette uvi av det. (tror jeg da) Er det noen som har opplevd det samme? Har dere eventuelt fått noe hjelp?  

Anonymkode: d09bf...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...