Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått foreløpig diagnose alvorlig depresjon og panikkangst. Er veldig sosialt isolert og har vært det i ett år no, og føler jeg holder på å bli fullstendig gal. Jeg jobber ett par dager i uken og anstrenger meg veldig for å komme meg «helskinnet» gjennom arbeidsdagen. Jeg har en tendens til å være veldig direkte enkelte ganger når jeg snakker for tiden. Utrykker meg veldig «aggressivt» når det ikke er meningen. Kan også lett oppfatte ting feil, eller på en negativ måte og reagere deretter. Føler meg helt fåkka 😢 føler meg så «enveis-kjørt» i tankegangen, tror jeg holder på å miste besinnelsen helt snart..hva feiler det meg? 😢😢

Anonymkode: 427d8...bc7

Skrevet

Virker som du er fastlås i en tankegang at alt er fucket up og det går utover andre mennesker slik du har det med deg selv. Dette må du jobbe med, evt få hjelp til. 

Anonymkode: 140a3...7cb

Skrevet

Jeg tror du svarer på spørsmålet ditt selv. Du har alvorlig depresjon og panikkangst og trenger intensiv behandling for dette.

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du er fastlås i en tankegang at alt er fucket up og det går utover andre mennesker slik du har det med deg selv. Dette må du jobbe med, evt få hjelp til. 

Anonymkode: 140a3...7cb

Takk for svar, ja føler det er sånn også. Håper det «bare» er det da, for da kan jeg gjøre noe med det. Og at  det ikke er fordi jeg har isolert og deprimert og angstet på meg en «hjerneskade» eller noe sånt (hvis det går an) for det føles nesten sånn av og til :/

Skrevet
28 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg tror du svarer på spørsmålet ditt selv. Du har alvorlig depresjon og panikkangst og trenger intensiv behandling for dette.

Takk, ja håper jeg klarer å bli friskere med behandling og at jeg klarer å komme meg fra «fastlåsningen» jeg er i no. Jeg går til behandling én gang i uken, kan det regnes som intensivt? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...