AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hei! Jeg er en 26 år gammel kvinne, normalvektig, som strever med alkohol. Jeg blir dårlig av all annen alkohol enn cider og ingefæøl. Maksgrensen er 3 cider. Drikker jeg mer blir jeg dårlig dagen etter, og vanligvis sover jeg i 24-36 timer etter alkoholinntak. Jeg får også lokal hodepine i tinningen. I henhold til råd om fyllesyke har jeg: -prøvd å drikke mye vann, spist ordentlige måltid før alkohol, drukket agurkurtolje, zyrtec og smertestillende, ikke sovnet på stigende rus. Jeg opplever rødming/elveblest ved alkoholinntak, og av og til kan jeg få problemer med å uttale ord etter et glass vin. Ingen i familien min har påvist allergier av noe slag. Hva tror dere er grunnen til min reaksjon? Jeg ønsker ikke å kunne drikke meg snydens, men å kunne nyte et glass vin over en middag uten å være redd for å miste kontrollen. mvh. anonym :-) Anonymkode: 46afa...2b9 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/440710-sover-i-et-d%C3%B8gn-etter-fire-enheter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.