umakenverdt Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Skrevet 4. mars 2018 4 minutter siden, MxxM skrev: Jeg har hatt diagnosen og har kjent meg mye igjen i ting du har skrevet her på dol. Forhåpentligvis kan den bli mindre fremtredende. Liker ikke å være den jeg er. 0 Siter
Gjest Skrevet 4. mars 2018 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, umakenverdt skrev: Forhåpentligvis kan den bli mindre fremtredende. Liker ikke å være den jeg er. Fortsett å jobbe med deg selv, du er på god vei 😀 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, umakenverdt skrev: Forhåpentligvis kan den bli mindre fremtredende. Liker ikke å være den jeg er. Heldigvis er det mange som liker deg bedre enn du selv gjør! Anonymkode: e7b53...e7f 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 Skrevet 5. mars 2018 19 timer siden, umakenverdt skrev: Mine tanker om meg selv er ganske så dårlige. Men kanskje det glir over i hva jeg tror andre mener om meg også. Skille mellom mine behov og andres er vanskelig synes jeg. Jeg vet ikke om du noen gang har fått tilbakemeldinger som underbygger det du føler om deg selv. Om du ikke har det, ville jeg forsøkt i den grad det lar seg gjøre, å tenke at dette er et ikke-problem. Hvorfor skal du forsøke å endre væremåte eller gjøremåte om ingen har noe å utsette på deg? Vær deg selv. Husk at det ikke er noen oppskrift/mal på hvordan man skal være som menneske. At det ulikhetene som gjør oss unike. At det er nettopp ulikheter som et fascinerende ved mennesket og at ulikheter skaper bra team fordi man utfyller hverandre og med det blir en bra «sum» 😀 Jeg ville ikke informert arb.giver om noe med mindre det er uttrykt et problem fra arbeidsgivers side. Anonymkode: 3336a...e6f 1 Siter
Admin Skrevet 7. mars 2018 Skrevet 7. mars 2018 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Ann Christin, admin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.