AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 Skrevet 3. mars 2018 Jeg er skamfull men bruker opp medisinen min slik at jeg ikke har noe igjen siste dagene. Løper fra meg selv, psykiske smerter og traumer. Hva skal jeg gjøre? Please hjelp...skammer meg og orker ikke nedsettende kommentarer... Anonymkode: 44593...e46 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 Skrevet 3. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er skamfull men bruker opp medisinen min slik at jeg ikke har noe igjen siste dagene. Løper fra meg selv, psykiske smerter og traumer. Hva skal jeg gjøre? Please hjelp...skammer meg og orker ikke nedsettende kommentarer... Anonymkode: 44593...e46 Det er jeg helt sikker på at du vet selv fordi det er både enkelt og vanskelig på samme tid: ta kontakt med behandler/fastlege og forklar hvordan du har det. Anonymkode: d92c5...ff8 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 3. mars 2018 Skrevet 3. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er skamfull men bruker opp medisinen min slik at jeg ikke har noe igjen siste dagene. Løper fra meg selv, psykiske smerter og traumer. Hva skal jeg gjøre? Please hjelp...skammer meg og orker ikke nedsettende kommentarer... Anonymkode: 44593...e46 Jeg ville tatt kontakt med fastlegen, og fortalt. Livet er ikke alltid like let. Det vet jeg alt om. Klem!. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.