AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 Skrevet 3. mars 2018 Jeg har prøvd antidepressiva for første gang. Brukt det i to år. Har strevd med depresjoner på og av i åresvis men ikke brukt medisin. Har liksom erfart at de går over av seg selv etter en stund. Har også vært svingende mens jeg har brukt antidepressiva men tross alt hatt det litt bedre. Da jeg nå trapper ned medisinene opplever jeg meg totalt tappet for energi og ingen livslyst. Har etter to mnd nå kommet ned på 10 mg brintellix. Vet jo at dette kan være en nedtrappingsreaksjon. Lurer bare på hvem som bare bruker antidepressiva som en « kur» og hvem som må bruke det over lang tid?. Min erfaring med medisin har vært komplisert og slitsom. Ubehag ved forandring i doser og ubehagelige bivirkninger. Er utslitt av hele greien. Syns også at legen er lite villig til å prøve andre ting. Skal det virkelig være så mye styr å finne ut av dette med medisiner ? Anonymkode: cee9c...dc0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 Skrevet 3. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd antidepressiva for første gang. Brukt det i to år. Har strevd med depresjoner på og av i åresvis men ikke brukt medisin. Har liksom erfart at de går over av seg selv etter en stund. Har også vært svingende mens jeg har brukt antidepressiva men tross alt hatt det litt bedre. Da jeg nå trapper ned medisinene opplever jeg meg totalt tappet for energi og ingen livslyst. Har etter to mnd nå kommet ned på 10 mg brintellix. Vet jo at dette kan være en nedtrappingsreaksjon. Lurer bare på hvem som bare bruker antidepressiva som en « kur» og hvem som må bruke det over lang tid?. Min erfaring med medisin har vært komplisert og slitsom. Ubehag ved forandring i doser og ubehagelige bivirkninger. Er utslitt av hele greien. Syns også at legen er lite villig til å prøve andre ting. Skal det virkelig være så mye styr å finne ut av dette med medisiner ? Anonymkode: cee9c...dc0 Når du har opplevd periodiske depresjoner i årevis bør du også stå på antidep i årevis: altså livstid. Anonymkode: f5bc4...30f 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.