Gå til innhold

Er blitt bedre fra depresjon og spisevegring endelig men hud tenner og mye av muskler og håret er i elendig forfatning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare si at jeg er I BEDRE HUMØR « for tiden» FORDI ENDELIG SÅ HAR JEG FÅTT HJELP MOT MIN DEPRESJON OG STERKE SPISEVEGRING/ SPISEFORSTYRRELSE!!!!!!

Det var et sant HELLVETTE fra HELLVETTE SELV. men til slutt måtte jeg gjennom bo og omsorgsbolig  kurs og botrening med noen HELKØRKA narkis narkomane FJOTTEFNUGGSATANER fra « ( den rasistiske) RASIST « kommunen» ( full av mongus fungus FJOTT pluss FJOTTERI...sånn btw

Men nå spiser jeg endelig vanlig mat og ganske god mat endelig.

Virkelig på tide!!!!! Kun shøtt og grønnsaker og bedre kosthold og så å tvinge seg igjennom måltider er liksom « NØDVENDIG» da ifølge fjottene...

Så gjelder det liksom bare å ikke la « følelsene» ta over da...JEG SOM ER CERTIFIED KUNSTNER AND ALL liksom...

Herregud...og det må de grimme hellvettesdukkene vente 24 år med å gi man!!!!!

Hallo ass. 

Håper de blir låst inne selv i en jævla DASS M et jævla rævskrev.

Anonymkode: e2d87...ac9

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bare si at jeg er I BEDRE HUMØR « for tiden»

Ja det virker som du er i perluhumør

Anonymkode: cff60...059

AnonymBruker
Skrevet

*perlehumør

Anonymkode: cff60...059

AnonymBruker
Skrevet

Som ett svar til tittelen av innlegget ditt:

Vil anbefale deg å bestille time hos lege og få tatt en blodprøve for å sjekke om du trenger ekstra tilskudd av noe (f.eks jern) 

Utover det, så

innefra: matvarer som er gunstig for hår, hud og muskler : frukt og grønt, kjøtt, fisk og kylling, frø,nøtter, kornprodukter. Spis sundt og variert så vil tilstanden på hud, hår og muskler bedre seg etterhvert. 

Utenfra: invester i gode hudpleieprodukter tilpasset din hudtype. Gode hudpleieprodukter er alfa omega for å forbedre hudtilstanden. Samme gjelder for håret.

Tenner: Bestill time hos tannlege for å sjekke tennene og hva som ev. må/kan gjøres for å bedre tilstanden på de

muskler: trene. Svømming er den treningsformen som belaster musklene minst. Gå turer, dans, hva som helst, men begynn i det små for å så å øke på. Det anbefales å trene 30 min.hver dag 

Anonymkode: 06b5e...5c0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bare si at jeg er I BEDRE HUMØR « for tiden» FORDI ENDELIG SÅ HAR JEG FÅTT HJELP MOT MIN DEPRESJON OG STERKE SPISEVEGRING/ SPISEFORSTYRRELSE!!!!!!

Det var et sant HELLVETTE fra HELLVETTE SELV. men til slutt måtte jeg gjennom bo og omsorgsbolig  kurs og botrening med noen HELKØRKA narkis narkomane FJOTTEFNUGGSATANER fra « ( den rasistiske) RASIST « kommunen» ( full av mongus fungus FJOTT pluss FJOTTERI...sånn btw

Virkelig på tide!!!!! Kun shøtt og grønnsaker og bedre kosthold og så å tvinge seg igjennom måltider er liksom « NØDVENDIG» da ifølge fjottene...

Så gjelder det liksom bare å ikke la « følelsene» ta over da...JEG SOM ER CERTIFIED KUNSTNER AND ALL liksom...

Hallo ass. 

*kjøtt.

....

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo ass. 

Det var da voldsomt... Ta deg en bolle og ro deg ned! 

AnonymBruker
Skrevet

Åhoj

Anonymkode: 61ef1...f70

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...