Gå til innhold

Mangler energi etter fødsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fødte mitt 3.barn for 5mnd siden. Og tiden etter har vært preget av mye helseangst som jeg også har hatt tidligere i livet. Nå har jeg nettopp tatt mr av hodet som var helt fin, var så svimmel så ble redd for noe var galt. Ingenting galt. Har litt lavt jern, det gikk opp med aminojern men ned når jeg sluttet. Ammer så han tar det han trenger og tapper meg. Ellers et stoffskifte, vitaminer og mineraler, blodsukker, hematogram(røde hvite blodceller osv), blodprosent, b12 og d vitamin sjekket. Hadde lavt b12 men fikk 5 injeksjoner så verdiene gikk godt opp. D vitamin har alltid vært lavt så har tatt tilskudd, og begynt på noen fra iherb for en måned siden. Problemet mitt er at jeg har ikke krefter og dette igjen skaper helseangst og negative tanker hos meg.  For 3 år siden var jeg også veldig sliten og mageproblemer. Tok ultralyd av Alt og alt fint. Tok også koloskopi og masse blodprøver da. Jeg føler meg litt hjelpeløs og vil så gjerne få energi og krefter. Var helt fin i svangerskapet for dette. Søvnen er selvfølgelig avbrutt med mye amming men trodde ikke det skulle ta hele pifften av meg. Jeg prøver å stoppe negative tanker og få energi men jeg får det ikke til. Noen tips?? 

Anonymkode: 6d1e6...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...