Gå til innhold

Serumkonsentrasjon brintellix

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fått svar på serumkonsentrasjon av brintellix av legen. Svaret er videresendt psykiater jeg har avtale med neste uke. 

Den viste 65, på en dose 20mg.  Normalonråde er mellom 20-200 ved bruk av 10-20mg. 

Kan ikke ta vanlig SSRI pga gentype. 

Mer mye deprimert. Gråter mye. Ingen glede i noe og lignende. Kommer meg ikke i dusjen foruten oppmuntring og press feks. Vet at psykiater kan svare på dette neste uke men spør her imens om noen vet noe om dette? Går jo på en måte på høyeste dose. Ikke mer å hente? 

Anonymkode: a4301...68e

Skrevet

Dose (det du dytter inn i munnen) er irrelevant. Det er konsentrasjonen i blodet (serum) som er av betydning. Her er det mulighet for stor økning av dosen. Jeg antar at din psykiater vil anbefale det.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Håper inderlig noe kan gjøres. Psykiater sa jeg egentlig går på høyeste dose. 

Anonymkode: a4301...68e

Skrevet

Det finnes dessverre mange psykiatere med minimal kompetanse på psykofarmakoterapi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...