AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 Skrevet 7. mars 2018 Fått svar på serumkonsentrasjon av brintellix av legen. Svaret er videresendt psykiater jeg har avtale med neste uke. Den viste 65, på en dose 20mg. Normalonråde er mellom 20-200 ved bruk av 10-20mg. Kan ikke ta vanlig SSRI pga gentype. Mer mye deprimert. Gråter mye. Ingen glede i noe og lignende. Kommer meg ikke i dusjen foruten oppmuntring og press feks. Vet at psykiater kan svare på dette neste uke men spør her imens om noen vet noe om dette? Går jo på en måte på høyeste dose. Ikke mer å hente? Anonymkode: a4301...68e 0 Siter
kupton Skrevet 7. mars 2018 Skrevet 7. mars 2018 Dose (det du dytter inn i munnen) er irrelevant. Det er konsentrasjonen i blodet (serum) som er av betydning. Her er det mulighet for stor økning av dosen. Jeg antar at din psykiater vil anbefale det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 Skrevet 8. mars 2018 Tusen takk for svar. Håper inderlig noe kan gjøres. Psykiater sa jeg egentlig går på høyeste dose. Anonymkode: a4301...68e 0 Siter
kupton Skrevet 8. mars 2018 Skrevet 8. mars 2018 Det finnes dessverre mange psykiatere med minimal kompetanse på psykofarmakoterapi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.