Gå til innhold

Så lei !!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt noen Ok dager og tenkt at det går fremover. Sånn helt plutselig er jeg i dag dypt deprimert. Begynner å rote med tanker om at døden hadde vært en befrielse osv. Jeg prøver å ignorere det hele og tenker jeg bare må holde ut til kvelden . For da kan jeg sove og forhåpentlig er morgendagen bedre. Det rare er at det er bare små ting som utløser det. Det er som å gå på en tynn line og balansere hele tiden. Prøve å holde seg på linen med å tenke positivt, gi dagene innhold, gå en tur, gjøre noe som gir glede osv. Men det er slitsomt og lett å falle av. Er så lei av å leve sånn, så drittlei. Så drittlei av å klandre meg selv for ikke å klare dette bedre. 

Anonymkode: aeeda...57e

AnonymBruker
Skrevet

Oppsøk psykolog 💜💜

Anonymkode: 9c2d1...802

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oppsøk psykolog 💜💜

Anonymkode: 9c2d1...802

Gått i mange år. Pluss høyeste dose antidepressiva. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt noen Ok dager og tenkt at det går fremover. Sånn helt plutselig er jeg i dag dypt deprimert. Begynner å rote med tanker om at døden hadde vært en befrielse osv. Jeg prøver å ignorere det hele og tenker jeg bare må holde ut til kvelden . For da kan jeg sove og forhåpentlig er morgendagen bedre. Det rare er at det er bare små ting som utløser det. Det er som å gå på en tynn line og balansere hele tiden. Prøve å holde seg på linen med å tenke positivt, gi dagene innhold, gå en tur, gjøre noe som gir glede osv. Men det er slitsomt og lett å falle av. Er så lei av å leve sånn, så drittlei. Så drittlei av å klandre meg selv for ikke å klare dette bedre. 

Jeg kjenner meg godt igjen. Det er veldig trist og leit og ha det sånn og jeg for min del skjønner ikke hva som skjer. Plutselig er bare alt svart. I tillegg mister jeg all fysisk energi så alt er et ork. Jeg står også på ad.

Jeg tenker at det bare er å akseptere at det er sånn og holde ut til det kommer bedre dager. Vet ikke om det er løsningen for deg. Jeg klarer i hvert fall ikke å dra meg selv opp og synes det er fantastisk at du klarer.

Det du i hvert fall ikke må gjøre er å klandre det selv for at du ikke klarer å håndtere det bedre. Dette er ikke noe du styrer selv og dessuten gjør du jo ditt ytterste for å hjelpe deg selv til å få det bedre. Jeg sier ikke at du skal gi opp men vær stolt av deg selv fordi du faktisk gjør en innsats for å bekjempe ondet. Du er veldig flink synes jeg.

Jeg skjønner at du er lei av å leve sånn. Det er jeg også. Alle gode forsetter går rett i d... og det blir ingen kontinuitet. Men når jeg kommer meg er jeg så glad og takknemlig at jeg går på med krum nakke igjen.

Følgende står hamret inn i stein på soluret vårt på hytta: "Gjør som meg. Tell kun de solfylte dager" Noe å tenke på?

AnonymBruker
Skrevet

I feel you! Herregud så jævlig irriterende depresjon er..værste driten som fins! Møkkalei selv..har ikke noe svar, men «sender» deg en klem

Anonymkode: 39cd8...6f9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...