Gå til innhold

Navn på gode psykiatere med avtale i Bergen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

er det lov å navngi psykiater her?

Jeg trenger navn på en meget kompetent psykiater (avtalespesialist med HELFO) med meget gode medisin kunnskaper.

oppdatert på all ny forsking fra verden etc.

Anonymkode: 14de2...913

Skrevet

Jeg mener Bo Skagen kan være et godt valg.

AnonymBruker
Skrevet
På 7.3.2018 den 22.51, kupton skrev:

Jeg mener Bo Skagen kan være et godt valg.

Hva med fred Holsten?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med fred Holsten?

Dytter denne 

Skrevet

Fred Holsten er en fantastisk psykiater. Jeg vet at han bl.a. er utmerket på søvnforstyrrelser og på psykoterapi. Om han er blant de beste på farmakoterapi vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Cilien skrev:

Inger Marie Waage

Henne har jeg også blitt anbefalt men vanskelig å komme til hvis man ikke hører til hennes bydel. 

Anonymkode: 7d8a7...d17

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, kupton skrev:

Fred Holsten er en fantastisk psykiater. Jeg vet at han bl.a. er utmerket på søvnforstyrrelser og på psykoterapi. Om han er blant de beste på farmakoterapi vet jeg ikke.

Det var synd.

utfra liste så er han den som ser ut til går ann å komme raskt til. Alle andre har så fulle lister.

trodde han kunne være veldig god på psykofarma/ farmakoterapi. Siden han står oppført som professsor i medsin ved sykehus/universitet. 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var synd.

utfra liste så er han den som ser ut til går ann å komme raskt til. Alle andre har så fulle lister.

trodde han kunne være veldig god på psykofarma/ farmakoterapi. Siden han står oppført som professsor i medsin ved sykehus/universitet. 

Det er det godt mulig at han er. Jeg skrev bare at jeg ikke vet noe om det.

FjellOgDalar
Skrevet

Jeg tror jeg ville gitt han et forsøk om jeg bodde i Bergen. Det er jo et navn som har ikke er ukjent i media.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...