Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hva betyr "Fremstår tildekende"? Jeg forstår bare ikke hva det betyr, og det gjør ingen andre her heller. 

stjernestøv
Skrevet

Er det et ord  i det hele tatt? Bare lurer på om det er feil, han er ikke norsk :) 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva betyr "Fremstår tildekende"? Jeg forstår bare ikke hva det betyr, og det gjør ingen andre her heller. 

"Fremstår tildekkende" -> hemmlighetsfull og lukket. 

Anonymkode: a9d89...7d9

stjernestøv
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Fremstår tildekkende" -> hemmlighetsfull og lukket. 

Anonymkode: a9d89...7d9

Å? Virkelig? Det var nå rart. Men men. Men takk for svar, nok en ting som ikke stemmer. 

Endret av stjernestøv
Skrevet

Om dette gjelder deg, antar jeg det betyr at du dekker til/holder tilbake symptomer på alvorlig sykdom.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, kupton skrev:

Om dette gjelder deg, antar jeg det betyr at du dekker til/holder tilbake symptomer på alvorlig sykdom.

Ja det gjelder meg, og det er vel ikke naturlig å buse ut med alt sammen når en treffer en psykiater for første gang? Man har ikke mye tillit da. Har vært åpen med sykepleieren,men tror jeg må slutte. Følte at den psykiateren tilhører eliten, det er skumle folk. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja det gjelder meg, og det er vel ikke naturlig å buse ut med alt sammen når en treffer en psykiater for første gang? Man har ikke mye tillit da. Har vært åpen med sykepleieren,men tror jeg må slutte. Følte at den psykiateren tilhører eliten, det er skumle folk. 

Alt er ikke enten eller. Nei, det er ikke naturlig å buse ut om alt, men det er ikke spesielt strategisk å holde såpass tilbake at psykiateren - som tross alt trenger å vite hva som plager deg for å hjelpe - oppfatter deg som hemmelighetsfull heller.

Det du sier om "tilhører eliten" som du har gjentatt i det siste tyder på at du er i ferd med å bli alvorlig syk igjen.

stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, Kayia skrev:

Alt er ikke enten eller. Nei, det er ikke naturlig å buse ut om alt, men det er ikke spesielt strategisk å holde såpass tilbake at psykiateren - som tross alt trenger å vite hva som plager deg for å hjelpe - oppfatter deg som hemmelighetsfull heller.

Det du sier om "tilhører eliten" som du har gjentatt i det siste tyder på at du er i ferd med å bli alvorlig syk igjen.

Følte ikke at jeg holdt tilbake heller, det falt seg ikke bare naturlig. Jeg vet hjelperne er med og støtter meg i sånne møter, de gav meg et rødt flagg. Da måtte jeg trå litt varsomt, han sa "Du har schizoaffektiv, da må du ta medisiner for det". Virket så skråsikker på det,det er typisk eliten. Han kjenner meg ikke. 

Sykepleieren sa jeg tenker som jeg tenker på medisiner og,eliten osv og han sa "Du er ikke psykotisk". Likevel ble det skrevet ut medisiner mot psykose, hentet ikke dem. Det finnes en elite,det er de som bestemmer her i verden. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Følte ikke at jeg holdt tilbake heller, det falt seg ikke bare naturlig. Jeg vet hjelperne er med og støtter meg i sånne møter, de gav meg et rødt flagg. Da måtte jeg trå litt varsomt, han sa "Du har schizoaffektiv, da må du ta medisiner for det". Virket så skråsikker på det,det er typisk eliten. Han kjenner meg ikke. 

Sykepleieren sa jeg tenker som jeg tenker på medisiner og,eliten osv og han sa "Du er ikke psykotisk". Likevel ble det skrevet ut medisiner mot psykose, hentet ikke dem. Det finnes en elite,det er de som bestemmer her i verden. 

Kommer på det samme hva du følte. Han har oppfattet deg sånn, fordi du har vært sånn.

Han har ellers rett, du burde tatt medisin mot sykdommen din.

Endret av Kayia
stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Kayia skrev:

Kommer på det samme hva du følte. Han har oppfattet deg sånn, fordi du har vært sånn.

Han har ellers rett, du burde tatt medisin mot sykdommen din.

Forklarte meg at det var en livslang sykdom,ikke som lungebetennelse som gikk over på sju dager. Men føler ikke jeg blir bedre på medisiner heller, sa jeg følte jeg ikke trengte det. Sa jo i dag jeg ikke ville ha risperdal, likevel skrev han resept på det. Jeg vet ikke, jeg får se hvordan det går. 

stjernestøv
Skrevet

Å ta truxal var bortkastet, ble helt bedøvd i kroppen og følte at tungen vokste. Ble ikke trøtt og sov ikke mye i natt, tenker jeg heller tar seroquel. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...