Gå til innhold

stilnoct

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det noen her som har prøvd det? Blir man trøtt av det? Jeg ble ikke trøtt av truxal, heller urolig og våken. 

Skrevet

Stilnoct er trolig den mest vanedannende sovemedisinen som finnes. Diskuter heller med legen en høyere dose Truxal?

Stilnoct er kun for bruk kortere enn en uke.

stjernestøv
Skrevet
52 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Stilnoct er trolig den mest vanedannende sovemedisinen som finnes. Diskuter heller med legen en høyere dose Truxal?

Stilnoct er kun for bruk kortere enn en uke.

Det var rart han lot meg velge mellom truxal og stilnoct da? Jeg visste ikke hva stilnoct var, men han sa jeg kunne ikke ta vival da og derfor tok jeg truxal. Men truxal er en drittmedisin, har vært dårlig i hele dag etter jeg tok 30 mg av det i går kveld. Hjalp ikke meg å sove. Men sover man godt på stilnoct da siden den er så sterk?

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det var rart han lot meg velge mellom truxal og stilnoct da? Jeg visste ikke hva stilnoct var, men han sa jeg kunne ikke ta vival da og derfor tok jeg truxal. Men truxal er en drittmedisin, har vært dårlig i hele dag etter jeg tok 30 mg av det i går kveld. Hjalp ikke meg å sove. Men sover man godt på stilnoct da siden den er så sterk?

Prøv å ha i bakhodet at du ikke lider av søvnmangel, du sover mange, mange timer.

stjernestøv
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Fionys skrev:

Prøv å ha i bakhodet at du ikke lider av søvnmangel, du sover mange, mange timer.

Jeg lider av søvnmangel når jeg ikke tar medisiner, da får jeg ikke sove og er urolig. Tar jeg vival med seroquel går det bedre og jeg får sove, men kan ikke ta vival hver natt. Eller mener du jeg skal klare meg uten medisiner som psykiateren sier jeg trenger?

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg lider av søvnmangel når jeg ikke tar medisiner, da får jeg ikke sove og er urolig. Tar jeg vival med seroquel går det bedre og jeg får sove, men kan ikke ta vival hver natt. Eller mener du jeg skal klare meg uten medisiner som psykiateren sier jeg trenger?

Imovane er et mye bedre alternativ enn stilnoct. Men det bør en heller ikke bruke over lang tid da etter min mening.

Anonymkode: 05097...89c

stjernestøv
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Imovane er et mye bedre alternativ enn stilnoct. Men det bør en heller ikke bruke over lang tid da etter min mening.

Anonymkode: 05097...89c

Ok har brukt det før, kan jo spør etter det. Men det er vel mer for innsovning? 

Worrisome Plenty
Skrevet

Stilnoct er helt grei den. Du risikerer å gå i søvne. Det er vel den vanligste bivirkningen. Jeg fikk endel stilnoct før. Men ikke begynn å ta høyere og høyere doser, bruk den heller akutt. Ellers utvikler du bare toleranse.

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok har brukt det før, kan jo spør etter det. Men det er vel mer for innsovning? 

Det er Stilnoct og.

Skrevet
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Mener bare å huske at du fortalte at du sove 10-12 timer. 

Nei jeg mener ikke at du skal klare deg uten medisiner som psykiateren sier at du trenger, skulle ønske du tok de medisinene han mener du trenger.

Skrevet
17 timer siden, stjernestøv skrev:

Eller mener du jeg skal klare meg uten medisiner som psykiateren sier jeg trenger?

Det er det vel du selv som gjør helt uten innblanding fra oss. Du tar jo det du vil og ikke det psykiateren anbefaler deg. Ut fra det du har fortalt her inne de siste ørten årene i alle fall.

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, cilie skrev:

Det er Stilnoct og.

Ok. Er vel ikke så bra da. 

stjernestøv
Skrevet
10 timer siden, Fionys skrev:

Mener bare å huske at du fortalte at du sove 10-12 timer. 

Nei jeg mener ikke at du skal klare deg uten medisiner som psykiateren sier at du trenger, skulle ønske du tok de medisinene han mener du trenger.

Når jeg tar medisiner sover jeg vel rundt ti timer. 

stjernestøv
Skrevet
13 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Stilnoct er helt grei den. Du risikerer å gå i søvne. Det er vel den vanligste bivirkningen. Jeg fikk endel stilnoct før. Men ikke begynn å ta høyere og høyere doser, bruk den heller akutt. Ellers utvikler du bare toleranse.

Ok. Vil ikke gå i søvne, høres litt skummelt ut det der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...