Gå til innhold

Reise med kollektivtansport etter operasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om noen mnd skal jeg operere i øret mitt. Det blir er dagsopeasjon hvor jeg reiser samme dag. Jeg ser jo for meg at man blir litt groggy utover dagen. Men tingen er at jeg bor helt alene og må reise ca 2t med tog for å komme meg hjem. Hvordan blir det egt? Har vært operert der før, men var også innlagt i noen dager- pluss at jeg ikke bodde alene og hadde noen til å kjøre meg. Så er nervøs for turen hjemover. Noen her som har vært i lignende situasjon før? Ev. Hvordan gikk det?

Anonymkode: bbae5...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om noen mnd skal jeg operere i øret mitt. Det blir er dagsopeasjon hvor jeg reiser samme dag. Jeg ser jo for meg at man blir litt groggy utover dagen. Men tingen er at jeg bor helt alene og må reise ca 2t med tog for å komme meg hjem. Hvordan blir det egt? Har vært operert der før, men var også innlagt i noen dager- pluss at jeg ikke bodde alene og hadde noen til å kjøre meg. Så er nervøs for turen hjemover. Noen her som har vært i lignende situasjon før? Ev. Hvordan gikk det?

Anonymkode: bbae5...502

Kanskje du kan be om henvisning til drosjetransport hjem?

Anonymkode: bf224...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir jo veldig dyrt. Mest sannsynlig penger jeg ikke har der og da(selv om det muligens blir dekket v helfo)

Anonymkode: bbae5...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo veldig dyrt. Mest sannsynlig penger jeg ikke har der og da(selv om det muligens blir dekket v helfo)

Anonymkode: bbae5...502

Tror nok det blir dekket.

Anonymkode: bf224...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt både fly, kjørt bil og tatt buss etter daginnleggelse og operasjon, og det går helt fint. De sender deg ikke ut før du har fått i gang avføring/ikke lenger er bedøvd.

Med mindre du er svært gammel eller svært svak er taxi bare tull, dette har tusenvis gjort før deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, ok. Takk for svar Kayia :D Er mindre nervøs nå ^^

Anonymkode: bbae5...502

Bra :) Lykke til med både operasjon og transport, snart er begge deler historie ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...