Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Abilify

Heim har fått noen kjedelige abstinenser av denne medisinen, har nettopp startet opp md Den, men har en vanvittig rastløs.. har prøvd å ta den på kvelden men fungere ikkje. Noen som har noen innspill? Har fått sobril mot dette men fungere ikkje

stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, Ninkenpoo skrev:

Abilify

Heim har fått noen kjedelige abstinenser av denne medisinen, har nettopp startet opp md Den, men har en vanvittig rastløs.. har prøvd å ta den på kvelden men fungere ikkje. Noen som har noen innspill? Har fått sobril mot dette men fungere ikkje

Jeg fikk restless legs og ble utrolig stiv i kroppen, ikke virket den heller. Så jeg vet ikke jeg, ta det opp med behandler?

Skrevet

Nei får ingen tanker eller. Bare en vannvitig. Uro i kroppen som er svært ubehageligtm men har så lyst åvptøve denne medisin begrunn vekt økning. Har stått på zyprexa å har lagt på mg 35kg på 6mnd

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg fikk restless legs og ble utrolig stiv i kroppen, ikke virket den heller. Så jeg vet ikke jeg, ta det opp med behandler?

Kordan virketid restlegd legg eg får m meir o hode at eg må jobbe md alt

Skrevet
40 minutter siden, elina777 skrev:

Får du kaos i hodet?

Fikk ikkje tanke kjøre men blir at eg ikkje finner ikkje med roen mg noe tv for eks. Men har tro på denne medisinen så eg gir ikkje opp 😉

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, Ninkenpoo skrev:

Kordan virketid restlegd legg eg får m meir o hode at eg må jobbe md alt

Hva mener du nå? Jeg fikk maurkryp i hele kroppen, og abilify virket ikke som andre ap har virket. 

Skrevet

Finnes det noe å får bort restleg? Prøver å vaske ut hus og alt med d er der å plager alltid😊soblir hjelper ikkje

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, Ninkenpoo skrev:

Finnes det noe å får bort restleg? Prøver å vaske ut hus og alt med d er der å plager alltid😊soblir hjelper ikkje

Akineton kan hjelpe. 

Skrevet

Sobril hjelper ikkje hhos mg heler, sku ønska d va noe som funka blir lenge å  vente i 3-rm4 uker med birvirninger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...