AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 Skrevet 15. mars 2018 Sliter med senskader av påtvungen medikamentbruk som fedme, sterke hormonelle forstyrrelser. Og redusert frontal lobes; men det blir bedre om jeg kutter ned på melk i dietten min og trener mye sa min lege. Men jeg ville bare tipse ALLE SOM HAR HATT REELL EKSTREMANGST om 1 viktig ting : NEMLIG PUSTEØVELSER!!!! Det virker forebyggende!!!! Helt sant!!!! Anonymkode: 9e2c9...1ff 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 15. mars 2018 Skrevet 15. mars 2018 Det er så vidt jeg vet dokumentert. Og jeg kan si for min del at bud 1 om jeg får et angstanfall er å koble inn riktig pusteteknikk. Da går det veldig mye fortere over. Begynner jeg å hyperventilere, vil det ødelegge fordi det provoserer en god del fysisk ubehag som igjen virker angstfremmende. Jeg har ikke selv prøvd så mye meditasjon, mindfullnes o.l., men mange er veldig fornøyde med hva de lærer igjennom det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.