Gå til innhold

Har dere inntrykk av at også folk som er " funksjonsfriske" har regelmessig hjelp til rengjøring og vinduspuss i hjemmet sitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
11 minutter siden, Maggie55 skrev:

Er dette " vanlig" i  dag i de fleste lag?

Synes dere dette er ugreit spesielt om vedkommende er delvis i jobb eller er borte av andre grunner?

Det har jeg aldri lagt merke til.

Anonymkode: bf672...771

Gjest Maggie55

Det er vel ikke så mange som har interesse av å gjøre telefonintervju med spørsmål om slike ting ville jeg tro. Utover de som selger rengjøringsartikler da. Det er bare en intuitiv opplevelse jeg har og lunsjpraten fra dengang jeg var i arbeidslivet og faktisk flere spørsmål om sånne ting av psykologen for mange år siden. " Alt kan ikke bare sopes under teppet bestandig for noen".😊

58 minutter siden, Maggie55 skrev:

Er dette " vanlig" i  dag i de fleste lag?

Synes dere dette er ugreit spesielt om vedkommende er delvis i jobb eller er borte av andre grunner?

Ja, det er vanlig å ha vaskehjelp i dag, særlig om man er travel med jobb og barn. Om man ønsker å prioritere vaskehjelp, og betaler vaskehjelp ok, skjønner jeg ikke hva som skulle være ugreit, enten man er i jobb eller ikke. Skjønner ikke hva du mener med "borte av andre grunner".

Gjest Maggie55

Kanskje bare at alle i dag føler de må bli mer nøye på hva de bruker tid og krefter på.

Jeg synes heller ikke det er ugreit for noen så lenge de har økonomi til det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...