Gå til innhold

Følelsen av at mange mennesker går imot deg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler du den følelsen iblant?  Rammer det psyken din? 

Jeg har det slik at jeg forsøker å riste det av meg. Har det slik at jeg føler at noen få på jobben går imot meg. Det gjelder ikke alle. Jeg er redd for å plutselig få sparken fordi de få kritiserer arbeidet mitt. Jeg gjør så godt jeg kan. Men har et tidspress og det er ofte et eller annet det skal settes finger på...anngående mine vakter på jobben. Jeg sto over en halvtime over arbeidstiden gratis en tid, men har funnet ut at jeg kan jo ikke stå ubetalt over hele tiden. Ellers er det kjærlighetslivet mitt som er bånn. Føler meg ikke bra nok, men jeg nyter tiden alene, og stresser ikke med det lenger. Har en fantastisk familie, barn osv, så egentlig så har jeg det ganske bra. 

Jeg forsøker å ikke la det negative styre livet mitt lenger. Men det rammer selvbildet mitt på en måte. Men jeg forsøker å prelle alt av negative ting av meg.

Anonymkode: f2140...93f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...