Gå til innhold

Tok en 40 mg Esomeprazol Krka kapsel

Anbefalte innlegg

For 10 dager siden tok jeg en Esomeprazol Krka kapsel i 40 mg med vann og kjente at den satt seg fast i halsen, fikk plastiksmak og stor ubehageligheter, drakk te alt mulig for og få vekk følelsen, hjalp ikke. Dro til legevakten og ble henvist og innlagt på Ahus i 5 dager med ønh spesialister tok røngten og gastroskopi, dem fant ikke annet en et rødt strupehodet og magesår, fikk zomac i bytte av Esomeprazol og tar zomac 40 mg to ganger daglig. Samme følelse i halsen enda. Hadde CRP på 23 og har kanskje luftveisinfeksjon og halsbetennelse i tillegg hva skal jeg gjøre sitter kapselen enda der?! I spiserøret eller luftrøret jeg vet ikke!! HJELP!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/441494-tok-en-40-mg-esomeprazol-krka-kapsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
29 minutter siden, Maiken03 skrev:

For 10 dager siden tok jeg en Esomeprazol Krka kapsel i 40 mg med vann og kjente at den satt seg fast i halsen, fikk plastiksmak og stor ubehageligheter, drakk te alt mulig for og få vekk følelsen, hjalp ikke. Dro til legevakten og ble henvist og innlagt på Ahus i 5 dager med ønh spesialister tok røngten og gastroskopi, dem fant ikke annet en et rødt strupehodet og magesår, fikk zomac i bytte av Esomeprazol og tar zomac 40 mg to ganger daglig. Samme følelse i halsen enda. Hadde CRP på 23 og har kanskje luftveisinfeksjon og halsbetennelse i tillegg hva skal jeg gjøre sitter kapselen enda der?! I spiserøret eller luftrøret jeg vet ikke!! HJELP!!!

Etter 5 dager på Ahus, så kan du være HELT sikker på at det ikke sitter noe fast i halsen din. Ta tiden litt til hjelp, så ordner dette seg høyst sannsynlig av seg selv. 

Anonymkode: 57b74...329

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter 5 dager på Ahus, så kan du være HELT sikker på at det ikke sitter noe fast i halsen din. Ta tiden litt til hjelp, så ordner dette seg høyst sannsynlig av seg selv. 

Anonymkode: 57b74...329

Ja men det piper og lager rar harke lyd av hosten min og en del ubehag, det rare er at jeg klarer og spise drikke og snakke men jeg brekker meg stadig vekk jeg kjenner noe der det føles uvanlig ubehagelig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...