Gå til innhold

Må bare få ut dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det trasig på jobb et halvt år. Pga _en_ kollega. Jeg har hatt det kjempetøft og jeg sa opp jobben min pga det. Har nå jobbet oppsigelsestid. 

Vanligvis ville jeg unnveket og hatt mye fravær. Men denne gangen har jeg ikke det. Jeg holdt ut. Det har vært mye slit og mange tårer. Grudd meg til å gå på jobb hver eneste gang, tilogmed flere dager i forveien. 

Idag var siste arbeidsdag med denne personen. Jeg klarte det. Jeg holdt ut, uten en eneste dag med fravær også. 

Jeg er lettet, og stolt over at jeg klarte det. Jeg er kanskje ikke så svak som jeg tror. 

Måtte bare dele det med noen. Er så lettet. 

Anonymkode: 9891d...cd3

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som tror meg eller som forstår hva jeg har vært gjennom, så jeg hadde ingen å dele det med. Det ble bare veldig teit, håper admin kan slette tråden. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som tror meg eller som forstår hva jeg har vært gjennom, så jeg hadde ingen å dele det med.

Hva bygger du den antagelsen på?

Anonymkode: b6b68...2e8

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det trasig på jobb et halvt år. Pga _en_ kollega. Jeg har hatt det kjempetøft og jeg sa opp jobben min pga det. Har nå jobbet oppsigelsestid. 

Vanligvis ville jeg unnveket og hatt mye fravær. Men denne gangen har jeg ikke det. Jeg holdt ut. Det har vært mye slit og mange tårer. Grudd meg til å gå på jobb hver eneste gang, tilogmed flere dager i forveien. 

Idag var siste arbeidsdag med denne personen. Jeg klarte det. Jeg holdt ut, uten en eneste dag med fravær også. 

Jeg er lettet, og stolt over at jeg klarte det. Jeg er kanskje ikke så svak som jeg tror. 

Måtte bare dele det med noen. Er så lettet. 

Gratulerer! Så utrolig bra gjort. Du kan virkelig være stolt av deg selv. Nå har du lært noe viktig om deg selv. Flott at du deler!

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk bra jobbet! 

Anonymkode: 9c670...414

Skrevet

Du er flink, og du har lov til å være stolt!

Synd at du «mistet» jobben din på denne måten, håper du finner en ny jobb snart. Og et kollegiat som er mye kjekkere å være sammen med!

Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet

Håper du raskt finner en ny jobb med bedre forhold. Karriereveilederne ved studiestedene er å anbefale.😊

Anonymkode: 30915...c3a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...