Gå til innhold

Må tisse hele tiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, dette begynte idag. Jeg har nå værrt oppe sikkert 5 ganer for å gå på do å tisse etter jeg la meg. Det kommer ikke mye å ikke lite tiss heller. Hva kan være galt? Kan det være diabetes?

Anonymkode: fc032...dd5

Ingen smerter når du tisser? Ikke blod i urinen? Urinveisinfeksjon gir gjerne både store smerter (kan føles som man tisser piggtråd etterhvert) og etterhvert blod i urinen, men det kan ta en stund før dette er synlig da. Dersom det har vart til i dag ville jeg tatt en urinprøve og fått sjekket den hos legen.

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det begynte i dag ville jeg ikke straks begynne å tenke diabetes. Stressa dag? Urinveisinfeksjon? Ta en tur til legen om det ikke endrer seg, tilkommer flere symptomer.

Anonymkode: 74882...91f

Det er ikke like ille idag, var værst på natten. Jeg ringte til legevakten igår for å høre, hun trodde jeg kanskje kunne være gravid. Så jeg tar en test idag for å sjekke.

AnonymBruker
2 timer siden, Lillemus skrev:

Ingen smerter når du tisser? Ikke blod i urinen? Urinveisinfeksjon gir gjerne både store smerter (kan føles som man tisser piggtråd etterhvert) og etterhvert blod i urinen, men det kan ta en stund før dette er synlig da. Dersom det har vart til i dag ville jeg tatt en urinprøve og fått sjekket den hos legen.

Nei, ikke noe smerter eller blod i urinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...