Gå til innhold

Vanlig med to ukers utmattelse pga influensa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er bekymret for noen av mine nærmeste. Gjelder mine foreldre. Jeg merket for to uker siden at jeg knappt mottar meldinger, telefoner osv fra de. Og når jeg mottar meldinger så er de på kun noen ord. Forsøkte å ringe for en uke siden : fikk beskjed om at de hadde fått influensa, og ikke var bra. Fikk melding nå om at de var utslitt av influensa og bare hviler. 

Jeg blir bekymret for jeg er vant til at det går fortere over , og at man ikke er fullstendig utslitt til å prate, og noe som helst i to uker. Er det normalt å slite såpass at man ikke klarer å prate på to uker, og at man er helt utslitt så lenge i forbindelse med en influensa? 

Anonymkode: ceb13...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bekymret for noen av mine nærmeste. Gjelder mine foreldre. Jeg merket for to uker siden at jeg knappt mottar meldinger, telefoner osv fra de. Og når jeg mottar meldinger så er de på kun noen ord. Forsøkte å ringe for en uke siden : fikk beskjed om at de hadde fått influensa, og ikke var bra. Fikk melding nå om at de var utslitt av influensa og bare hviler. 

Jeg blir bekymret for jeg er vant til at det går fortere over , og at man ikke er fullstendig utslitt til å prate, og noe som helst i to uker. Er det normalt å slite såpass at man ikke klarer å prate på to uker, og at man er helt utslitt så lenge i forbindelse med en influensa? 

Anonymkode: ceb13...a87

Ja, en skikkelig influensa tar på. Høres ganske normalt ut.

Anonymkode: 4ba53...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan skrive under på at det slett ikke er unormalt. Årets influensa var hard! #beenthere

Anonymkode: 65085...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan skrive under på at det slett ikke er unormalt. Årets influensa var hard! #beenthere

Anonymkode: 65085...ce4

Ok. Da vet jeg det. Jeg ble bekymret om noe annet var alvorlig gale. Men da er det kanskje influensaen som er hard. 

Anonymkode: ceb13...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...