Gå til innhold

Hvordan ville du reagert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du i en fb-gruppe for klubbens medlemmer tilbyr deg å hjelpe til (på dugnad) en helg (lør/søn). Og ikke får noen respons fra leder på dette. Hvordan ville du reagert på det (når du vet at innlegget er sett)? 

Vil bare lære meg å reagere «riktig». Jeg blir lei meg og har bare lyst til å trekke meg. Jeg føler meg ikke bra nok. 

Anonymkode: eeddb...a9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du i en fb-gruppe for klubbens medlemmer tilbyr deg å hjelpe til (på dugnad) en helg (lør/søn). Og ikke får noen respons fra leder på dette. Hvordan ville du reagert på det (når du vet at innlegget er sett)? 

Vil bare lære meg å reagere «riktig». Jeg blir lei meg og har bare lyst til å trekke meg. Jeg føler meg ikke bra nok. 

Jeg ville gjettet at meldingen min var blitt oversett. Jeg ser ofte meldinger jeg får med en gang, av og til passer det ikke å svare der og da, og så blir det glemt.

Om du har lyst til å stille sender du en liten påminnelse. Om du ikke har veldig lyst puster du bare ut og tenker at du i hvertfall tilbød deg ;). 

Endret av Xtra
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg ville gjettet at meldingen min var blitt oversett. Jeg ser ofte meldinger jeg får med en gang, av og til passer det ikke å svare der og da, og så blir det glemt.

Om du har lyst til å stille sender du en liten påminnelse. Om du ikke har veldig lyst puster du bare ut og tenker at du i hvertfall tilbød deg ;). 

Jeg venter ikke på svar på dette. Får jeg andre forespørsler eller det skjer andre ting den helga så vil det komme først. Jeg sier ikke nei til noe annet fordi andre ikke svarer meg når jeg tilbyr meg, da er det toget gått. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke orket å reagere. Den er sett, ikke besvart, så da tenker jeg at den er oversett eller at de ikke trenger hjelp. Avhengig av lysten til å bidra på dugnad ville jeg sendt en melding til og så latt det være.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje er det et slags klikksystem  blandt medlemmene og at du ikke har vært medlem lenge nok til å bli innvidd i noen uskrevne regler i denne klubben. Eller at det er noe rart som pågår der som kanskje ikke er helt bra. Eller at man synes du var for fersk til at de ønsket å dra nytte av din ekspertise. De ønsker ikke å miste medlemmer kanskje ved å trette dem ut. Om du kommer i snakk med et annet medlem kan du jo spørre litt omkring dette. Om vedkommende noensinne deltok på dugnad og hvordan det var for eksempel.

Anonymkode: 2fd2e...103

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dette med dugnad er bare noe for "den engere krets "innen klubben eller at du bare er blitt satt på ei liste de tar av så langt de trenger fra gang til gang. Eller at meldingen ikke er blitt fanget opp av en eller annen grunn selvsagt. 

Anonymkode: 2fd2e...103

Skrevet

Hadde ikke orket å bruke energi på å bry meg om det. Du har tilbudt deg om å hjelpe til og kan være fornøyd med det. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje er det et slags klikksystem  blandt medlemmene og at du ikke har vært medlem lenge nok til å bli innvidd i noen uskrevne regler i denne klubben. Eller at det er noe rart som pågår der som kanskje ikke er helt bra. Eller at man synes du var for fersk til at de ønsket å dra nytte av din ekspertise. De ønsker ikke å miste medlemmer kanskje ved å trette dem ut.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dette med dugnad er bare noe for "den engere krets" innen klubben

Slike spekulasjoner synes jeg er å dra det altfor langt.  Trådstarter lurer allerede på om hun er bra nok (ja, jeg er sikker på at det er en hun, de aller fleste menn ville gitt fullstendig f i noe sånt), og jeg synes hun skal se bort fra dine to svar med bensin til bålet.

Jeg har selv vært ansvarlig for å organisere dugnader, riktignok uten at Facebook ble brukt, og vet at det kan være mye å holde orden på.  Jeg er utstyrt med stålkontroll på den slags, men jeg vet at det likevel kan glippe - og folk er forskjellige.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke legg for mye i dette, det er svært lite sannsynlig at det har noe med deg å gjøre.  Jeg er enig i det XbellaX svarer.

Skrevet
På 21.3.2018 den 16.17, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid har det gått?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...