Gå til innhold

Meg på topimax...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk plutselig sove og sånn,noen dager, tenkte alt ordnet seg, men så drakk jeg mye kaffe igår for å holde meg unna øl og søvnen opphørte på nytt. Man kan vel ikke være på vei i mani (jeg har diagnose bp1) bare fordi man slutter sove og har lyst å dra til syden for å ha mye sex? Jeg føler ikke noe sånn manisk «drive» liksom OG jeg tar litium. Men jeg føler meg som en enorm klitoris! Når skal man få sove etter fem kopper kaffe egentlig??? Jeg har imovane jeg prøver med en slik!!!!! Er livredd for å kontakte DPS for redd de skal tro topimax gir insomni og ta den fra meg!! Men jeg akter ingen ny innleggelse for mani på sikt heller! Selv om alt er gave fra Gud der jeg også mottar veiledning fra ham.

Anonymkode: e1d60...008

Gjest elina777
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av elina777
AnonymBruker
Skrevet

Imovanen funket ikke

Skrevet

Det er  en del symptomer på at du er i faresonen for mani. Jeg synes du skal kontakte legen din i morgen.

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk plutselig sove og sånn,noen dager, tenkte alt ordnet seg, men så drakk jeg mye kaffe igår for å holde meg unna øl og søvnen opphørte på nytt. Man kan vel ikke være på vei i mani (jeg har diagnose bp1) bare fordi man slutter sove og har lyst å dra til syden for å ha mye sex? Jeg føler ikke noe sånn manisk «drive» liksom OG jeg tar litium. Men jeg føler meg som en enorm klitoris! Når skal man få sove etter fem kopper kaffe egentlig??? Jeg har imovane jeg prøver med en slik!!!!! Er livredd for å kontakte DPS for redd de skal tro topimax gir insomni og ta den fra meg!! Men jeg akter ingen ny innleggelse for mani på sikt heller! Selv om alt er gave fra Gud der jeg også mottar veiledning fra ham.

Jeg tror virkelig du er i fare for en mani nå, og trenger noe mer enn topimax. Om du venter lenger blir ikke problemet borte, heller tvert i mot. Insomni, sexdrive, alt er velkjente ting jeg tror du kjenner igjen fra tidligere manier. Søk hjelp før det går for langt. Jeg går selv på topimax og har aldri hatt noen problemer med insomni på den. Tror ikke det er et velkjent symptom på den, så tviler på at de vil henge seg opp i den i forbindelse med topimaxen men heller se på den i forbindelse med gryende mani. 

Anonymkode: c0579...26c

AnonymBruker
Skrevet

Imovanen funket!! Men nå føler jeg skikkelig drive  likevel, skal ringe dps

AnonymBruker
Skrevet

DPS sa jeg skulle ta imovane evt zyprexa, men jeg sovnet av meg selv og da roet ting seg, for så at de øker på. Jeg lurer på HVA skal jeg gjøre med denne hyperseksualiteten??? Jeg har skikkelig TENNING, har aldri hatt det sånn før! Og kommet i masse dumme situasjoner med gutter, måttet ta angrepiller to ganger i en syklus. Venter på menstruasjonen så jeg får begynt med cerazette (prevensjon). Jeg vil de skal bruke gummi, og de sier først ja for så å nekte når det er for sent. Og love ikke komme inni meg, men gjøre nettopp det. Og jeg vil bare ha ny fyr hele tiden!! Eksploderer der nede holder ikke ut, hva gjør jeg????

AnonymBruker
Skrevet

I natt sov jeg ikke igjen og føler så enorme gleder i magen

får ta imovane i kveld da

dps ringer mandag

tenker bare på mannfolk, vil til syden pga mannfolk

AnonymBruker
Skrevet

Sov en time, lys våken Guri malla

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sov en time, lys våken Guri malla

Dette kjenner du igjen fra tidligere, det er slik det begynner for deg. Ringer DPS deg tilbake i dag? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, XbellaX skrev:

Dette kjenner du igjen fra tidligere, det er slik det begynner for deg. Ringer DPS deg tilbake i dag? 

På mandag ja:)

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg ikke begynner legge ut om hvor horny jeg er til behandleren min!!!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper jeg ikke begynner legge ut om hvor horny jeg er til behandleren min!!!

Det hadde vært fint om du fortalte om nettopp det, da dette jo er et vanlig symptom ved mani. 

Anonymkode: 0c2dd...0e5

Gjest elina777
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av elina777
AnonymBruker
Skrevet

Legen ville legge meg inn frivillig et par dager, men jeg kunne ikke fordi jeg ventet besøk utenbys fra så lovte ta sovemedisin og litium. Men greia er at jeg elsker denne følelsen og er veldig ambivalent og greier bare ta kveldsdosen litium og ikke morgendosen. Så var jeg redd jeg var gravid med ukjent sifre antall potensielle fedre men testen var negativ heldigvis. Jeg føler jeg trenger støtte til å få i meg medisiner og burde lagt meg inn likevel da legen sa det. Men kunne jo ikke når besøk utenbysfra kom. Men legen skremte meg skikkelig med at jeg kom til å bli dårlig som jeg har vært før:(((( men jeg føler full kontroll. PT min er kjempebekymret og vennene som sitter i hjembyen og bare ser meg på Facebook. Men hun jeg bor med er ikke bekymret og ikke besøket mitt. De vet ikke forhistorie. Hvorfor klarer jeg ikke bare gå ta den litiumen?????? Vil bare ha white mokka og kjøre meg mer opp!!! Har kontroll, virker som topimax har fjernet alt av psykosesymptomer jeg hadde før og sover innimellom og det redder meg. Jeg sluttet ligge rundt for et par dager siden fordi jeg er interessert i en svenske som kjøpte mat til meg og tekster han hele tiden. Men egentlig er jeg horney igjen. Som om er sprøytet ecstasy inn i klitten. 

AnonymBruker
Skrevet

White mokka er en type kaffe altså ikke dop

AnonymBruker
Skrevet

Om du vil ditt beste, så ta den litiumen. Nå. Du har ennå såpass god bakkekontakt at du vet det er det eneste fornuftige. 

Anonymkode: b64b5...53b

AnonymBruker
Skrevet

Tok den nå

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tok den nå

Bra jobba! :)

Anonymkode: b64b5...53b

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke annet valg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...