Gå til innhold

Føflekk i ansiktet. Spør her siden det er så mange flinke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ei godt voksen dame. Har en litt utstående føflekk/knopp under øyet. Har hatt den hele livet. Har ikke vært i mye i sola mye oppigjennom da jeg er født i Tromsø;-) Men litt i solarium i min ungdom. I går da jeg dusja tørka jeg med en litt ru håndduk. Da begynte det å blø litt fra føflekken. Ble redd og tenkte på kreft.. Men når jeg ser på føflekken/knoppen har den ikke forandra form (er rund og fin) og har heller ikke forandra farge. Vet dere ikke kan gi legeråd, men høres dette farlig ut?

Takknemlig for svar.

Anonymkode: 33032...99f

AnonymBruker
Skrevet

Tilfeldige råd på nett er ikke noe du bør vektlegge i forhold til dette i det hele tatt da vi aldri har sett føflekken og heller ikke om vi ser den kan vurdere den. Og det potensielt farlige, om det skulle være noe, er at du slår deg til ro med slike svar og ikke får den undersøkt. I og med at du beskriver dette som en knopp, så kan dette også være ei vorte og ikke en føflekk og det er derfor ingen grunn til å tenke kreft pga en liten blødning. Ikke om det er en føflekk heller. Men jeg ville fått dette sjekket.

Bestill derfor en legetime og hold tanken om at dette har sin naturlige forklaring pga litt hardhendt behandling av den og la lege være den som mener noe om dette. 

Anonymkode: 8053e...9d3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...