AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 Skrevet 22. mars 2018 Jeg bruker ap og imovane. Legen sier det er max dose. Men jeg våkner etter få timer når jeg står på disse. Det er uheldig for min bipolare lidelse. Hvordan skal jeg få sove mer/lengre? Vil en liten til moderat dose sobril i tillegg hjelpe på dette? Tenker da i en periode når jeg har tendenser til hypomani. Slik det er nå står jeg opp midt på natta og begynner med husarbeid og aktiviteter.. Anonymkode: 1e45b...29a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 Skrevet 22. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker ap og imovane. Legen sier det er max dose. Men jeg våkner etter få timer når jeg står på disse. Det er uheldig for min bipolare lidelse. Hvordan skal jeg få sove mer/lengre? Vil en liten til moderat dose sobril i tillegg hjelpe på dette? Tenker da i en periode når jeg har tendenser til hypomani. Slik det er nå står jeg opp midt på natta og begynner med husarbeid og aktiviteter.. Anonymkode: 1e45b...29a Hvilken type ap bruker du? Anonymkode: 96779...6e7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 Skrevet 22. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker ap og imovane. Legen sier det er max dose. Men jeg våkner etter få timer når jeg står på disse. Det er uheldig for min bipolare lidelse. Hvordan skal jeg få sove mer/lengre? Vil en liten til moderat dose sobril i tillegg hjelpe på dette? Tenker da i en periode når jeg har tendenser til hypomani. Slik det er nå står jeg opp midt på natta og begynner med husarbeid og aktiviteter.. Anonymkode: 1e45b...29a En skikkelig dose Tolvon. Anonymkode: faf20...bef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 Skrevet 22. mars 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: En skikkelig dose Tolvon. Anonymkode: faf20...bef Tolvon er et ad og ikke et ap. Jeg vil foreslå at du forsøker et ap i tillegg for søvn. Anonymkode: 96779...6e7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.