AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 Skrevet 28. mars 2018 Økes dosene på medisinene pasienten vanligvis bruker, eller er det noen spesielle medisiner man kan få i tillegg? Spør ikke etter medisinRÅD eller doseringer, eller noe, så plz ikke arrester meg for det Anonymkode: 40e50...34d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 Skrevet 28. mars 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Økes dosene på medisinene pasienten vanligvis bruker, eller er det noen spesielle medisiner man kan få i tillegg? Spør ikke etter medisinRÅD eller doseringer, eller noe, så plz ikke arrester meg for det Anonymkode: 40e50...34d Det er individuelt, mennesker med bipolar som er i selvmordsfare er ingen ensartet gruppe. Anonymkode: 4d68c...bef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 Skrevet 28. mars 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Økes dosene på medisinene pasienten vanligvis bruker, eller er det noen spesielle medisiner man kan få i tillegg? Spør ikke etter medisinRÅD eller doseringer, eller noe, så plz ikke arrester meg for det Anonymkode: 40e50...34d Det gjøres en vurdering av nåværende medisinering sett i lys av aktuelle symptomer. Noen ganger økes doser, andre ganger legges nye medikamenter til eller medikamenter seponeres. Det er viktig med en rask vurdering av kompetent psykiater. Anonymkode: 240f6...975 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.