Gå til innhold

Påsken, en vond tid. Hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som sliter i påsken? Hva fordriver dere tiden med? Hva gjør dere for å rette fokuset utover i denne tiden?

Anonymkode: 37f7d...bac

AnonymBruker
Skrevet

Først vil jeg gi deg en goooo klem 💗 høytider kan være sårbare.mitt tips er å tenke på den som en "vanlig uke", gjør ting d u liker om du har mulighet, og vips så er påsken over.jeg har gått gjennom tunge høytider selv og dette hjalp meg veldig mye💜💜💜💜💜💜

Anonymkode: e69f6...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Gå tur, sammen med familie eller venner om mulig

Finne en lun solkrok

Lese en god bok

Se film/serier/påskekrim

Besøke et plantemarked, kjøpe noen fargerike vårblomster

Sende noen påskehilsener til familie/venner du ikke har pratet med på en stund, f eks via Messenger, gjerne sammen med et par fine vårbilder du har knipset med mobilen. 

Lage en god middag, invitere gjester om mulig. 

Anonymkode: 1d21a...dcf

Skrevet

Det samme som ellers i året. Altså stort sett ingen ting.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først vil jeg gi deg en goooo klem 💗 høytider kan være sårbare.mitt tips er å tenke på den som en "vanlig uke", gjør ting d u liker om du har mulighet, og vips så er påsken over.jeg har gått gjennom tunge høytider selv og dette hjalp meg veldig mye💜💜💜💜💜💜

Anonymkode: e69f6...ceb

Påske var den tiden på året jeg grudde meg mest til fordi jeg visste hva som ventet meg. Det sitter fortsatt i meg. Det er en tung og mørk tid, selv om sola skinner ute.

Jeg prøver å skape nye, gode minner og nye, gode erfaringer. Jeg prøver å være positiv og være positivt innstilt, men det tunge innhenter meg okke som. 

Kjekt å se hva andre gjør og få noen tips :) 

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, gråstein skrev:

Det samme som ellers i året. Altså stort sett ingen ting.

Trives du med det? 

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå tur, sammen med familie eller venner om mulig

Finne en lun solkrok

Lese en god bok

Se film/serier/påskekrim

Besøke et plantemarked, kjøpe noen fargerike vårblomster

Sende noen påskehilsener til familie/venner du ikke har pratet med på en stund, f eks via Messenger, gjerne sammen med et par fine vårbilder du har knipset med mobilen. 

Lage en god middag, invitere gjester om mulig. 

Anonymkode: 1d21a...dcf

Takk for fine tips :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir en dag i fjæra denne uka. Muligens med litt grilling/bål som jeg også har fått tips om. Jeg er dessverre ikke flink til å finne på ting selv, eier ikke fantasi. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke påsken er så ille. Den verste høytidsdagen for meg er 17de mai. Det synes jeg er noe krampaktige greier, og jeg føler meg skikkelig mislykket da.....

Anonymkode: 6efc4...99f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke påsken er så ille. Den verste høytidsdagen for meg er 17de mai. Det synes jeg er noe krampaktige greier, og jeg føler meg skikkelig mislykket da.....

Anonymkode: 6efc4...99f

Helt enig i at 17. mai er noe krampeaktige greier. Tipper 80% av befolkningen synes det er en dritt-dag. Alle skal ut å gjøre seg til og leke glade. Kunne ha vunnet Oscar hele gjengen, for dette er den største skuespiller-dagen i året. Blir kvalm.

Skrevet

Og til trådstarter: Påsken er ikke verre for meg enn andre dager. Det kommer helt ann på svingningene i den helvetes jævla psykdommen min hvordan jeg har det.

Er i dritthumør, så burde vel egentlig avstått fra å poste noe nå. Men jeg gjør det likevel. 

Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som sliter i påsken? Hva fordriver dere tiden med? Hva gjør dere for å rette fokuset utover i denne tiden?

Soler meg og spiser god mat. Jeg har kost meg mye ute i sola, men husk høy solfaktor og smør deg ofte. Gleder meg til en varmere årstid og at snøen forsvinner. Også hører jeg på musikk på spotify. Musikk kan hjelpe på humøret.

Endret av tjohei1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag. Var på jobb idag, og det gjorde veldig godt. 

Skrevet
På 28.3.2018 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Trives du med det? 

Vanskelg å si. Det har alltid vært sånn. Vet ikke som noe annet. 

For et liv.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, innlagtonline skrev:

Troller på interwebben, vel

Høres ut som et fullverdig liv, vel.

Anonymkode: fdec0...653

AnonymBruker
Skrevet

Teller på knapper om jeg skal dra på legevakten i morgen eller lørdag og tenker også på de nordpå som må oppleve tidenes uvær. Det slår jo ekstra hardt ut sikkert med spredt bebyggelse. Krysser fingrene for at det gir seg snart.😊

Tenker også på at jeg iblandt klarer å håpe at det finnes en vei tilbake til seg selv for alle. At der er er et lys i tunnelen liksom.

Anonymkode: b186d...d8b

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, gråstein skrev:

Vanskelg å si. Det har alltid vært sånn. Vet ikke som noe annet. 

For et liv.

:( 

AnonymBruker
Skrevet

Sliter selv med påsken, og i år så er det spådd knallsol hver dag noe som gjør det noe så ufattelig mye værre.

Fint vær i Norge er generelt sett jævlig da det nærmest er krav at man skal ha det bra og kose seg i solen.

Blir det sol er det nærmest hovedoppslag på dagsrevyen :(.

Anonymkode: 4e290...46a

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til påska er over og hverdagen tilbake. 

Gleder meg til å legge meg om kvelden, og jeg sover også på dag/ettermiddag fordi påska er vond. Det handler bare om å komme seg gjennom dagen. 

Det ble bare vondere siste døgnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...