Gå til innhold

Kløe på penis uten kj. sykdom og sopp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I det siste har jeg blitt plaget med kløe på penis (penishodet, under og på forhuden)

Jeg har tatt urinprøve, og urinrørprøve (med q-tips lignende utstyr). Alle tester viste negativ for både kjønnssykdommer og soppinfeksjon. Etter testene så har ikke legen sagt noe mer. Plagene er ikke alvorlig, bare kløe et par ganger om dagen og stikker litt her og der. 

Hva er det som kan forårsake dette? I det siste så har jeg opplevd at penisen er tørrere enn vanlig. I tillegg så er penisen VELDIG varm i forhold til den temperaturen den bruker å ha. Føles ut som penisen min har feber :) Dette skjer når jeg har ereksjon, men noe varm uten ereksjon også. 

Jeg vasker meg med kun vann. Varmt vann og bruker ingen såpe på penisen etter anbefaling fra min fastlege. 

Skal oppsøke urolog for å undersøke dette ytterligere eller er det ingen vits? 

 

Takk på forhånd! :D

Anonymkode: 938d6...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...