Gå til innhold

Svimmelhet og blodtrykksfall


Ninz96

Anbefalte innlegg

Hei!

Sliter med at jeg fort får blodtrykksfall hvis jeg blir sulten (eller vertfall tror det er det). Hvis jeg går en stund etter jeg har blitt sulten så blir jeg svimmel og etter en liten stund blir jeg kvalm. Prøver og legge meg med beina i været, men hvis det har gått for langt kaster jeg opp. Og det ender med at jeg må gå å legge meg og sove i 1-2 timer. prøver å spise noe lite først (banan ect.). Men det med svimmelheten kommer også når jeg trener hardt, hvorfor? det går heller ikke lange tiden fra jeg har spist til jeg blir sulten igjen. spiser normalt. så bør egentlig ikke bli så fort sulten, kan gå alt i fra 30min til 1 time. men da er jeg ikke skrubb sulten men kjenner at jeg må ha noe mat om ikke så alt for lenge liksom. 

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FjellOgDalar

Jeg tror nok du heller opplever blodsukkerfall. Beste middel mot det er å spise hyppig, lite av gangen og godt med fiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 20.10, FjellOgDalar skrev:

Jeg tror nok du heller opplever blodsukkerfall. Beste middel mot det er å spise hyppig, lite av gangen og godt med fiber.

Har jeg fått diabetes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du frykter diabetes bør du ta deg en tur til legen. Vi lan ikke stille diagnoser her, og ihvertfall ikke over nettet.

Anonymkode: 29553...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...