Jump to content
Frøken Glad

Syk 4-5 ganger denne vinteren - er det flere som har hatt en ekstra ille vinter?

Recommended Posts

Frøken Glad

Nå er jeg syk for 4 eller 5 gang denne vinteren, med trykk i bihulene... Har tidligere i vinter hatt bihulebetennelse, ørebetennelse + 1-2 runder med generell syksom (lett feber, snørr, hoste osv), og jeg har vært syk i flere dager hver gang, og vært mye sengeliggende og hjemme fra jobb. Blir frisk, så går det noen dager evt et par-tre uker, så er det på'n igjen. Og det er ikke mye som skal utløse det - jeg ble syk nå etter å ha vært litt kald på beina på mandag da jeg dristet meg til å ta støvletter foran snowboots! Er det flere som har hatt det ekstra ille denne vinteren? Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg, men jeg har hørt at årets influensa var ekstra ille. Er det flere som har vært syk i mer eller mindre hele vinter?

Fortsetter under...

Dr.Paul

Ja, jeg kjenner meg igjen. Jeg har hatt influensa, og spesielt mye bihulebetennelse. Har veldig lett for å få bihulebetennelse, og det kommer gjerne i bølger, hvor jeg føler meg bra og hvor jeg meg dårlig gjennom hele vinteren

Anbefaler deg å kjøpe physiomer. Det er en nesespray som forebygger forkjølelse, og bihulebetennelse. Nasonex er også veldig bra.