Gå til innhold

Beroligende ved spinalbedøvelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal ha et inngrep (dagkirurgi) der jeg skal få spinalbedøvelse, og det står i papirene jeg fikk fra sykehuset at det i tillegg er vanlig å gi noe beroligende. Noen som vet konkret hva slags medisin det er snakk om i så fall? Jeg vil ikke ha noe jeg blir omtåka og rusa av, og kan ikke se for meg at jeg trenger noe sånt heller. Jeg er verken nervøs eller redd for dette inngrepet, og foretrekker å være klar i toppen både når det skjer og ikke minst etterpå når jeg skal hjem.

Anonymkode: 3dcfe...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ha et inngrep (dagkirurgi) der jeg skal få spinalbedøvelse, og det står i papirene jeg fikk fra sykehuset at det i tillegg er vanlig å gi noe beroligende. Noen som vet konkret hva slags medisin det er snakk om i så fall? Jeg vil ikke ha noe jeg blir omtåka og rusa av, og kan ikke se for meg at jeg trenger noe sånt heller. Jeg er verken nervøs eller redd for dette inngrepet, og foretrekker å være klar i toppen både når det skjer og ikke minst etterpå når jeg skal hjem.

Anonymkode: 3dcfe...db3

Bare å si du ikke trenger det det.

Anonymkode: 0404f...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

Ja, selvsagt. Men hvis det bare er noe som gjør at det er lettere å ligge stille så lenge, så er det jo positivt. Jeg blir rastløs og sliten hvis jeg må sitte lenge og gape hos tannlegen, for eksempel.

Dumt at de ikke skrev noe om hva slags preparat det er. Jeg har ikke erfaring med sånne medisiner, og jeg vet ikke hvordan det er meningen at det skal virke. Om det er som de "likegladsprøytene" som folk blir gira og fnisete av (påstår de, jeg har aldri prøvd) så frister det liksom ikke så veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...