Gå til innhold

Bare lurer ang telefon.

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg fikk en gang en telefon av bror min, da fikk jeg inn alle meldingene han i datid sendte og fikk på den telefonen? Hva er forklaringen på det, var det ikke rart? Folk selger jo brukte telefoner, og da får vel ikke de nye brukerene av telefonen inn meldingene den gamle brukeren skriver? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442101-bare-lurer-ang-telefon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
41 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var så rart. Jeg har gitt vekk min gamle telefon nå og ble litt redd for dette, at personen skal se mine meldinger. Grunn til bekymring? Jeg slettet alt på telefonen, men min bror hadde ikke slettet kontakter. 

Har du tatt ut Sim-kortet?

Anonymkode: 9e330...d1e

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok det er bra. Men den telefonen jeg fikk av broren min tok jeg jo mitt sim kort i, likevel fikk jeg hans meldinger inn. Var ikke det rart?

Det kan være lurt å tilbake stille telefonen til fabrikkinnstilling og få slettet alt.

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg slettet alt manuelt. Tror du det er godt nok?

Mulig det er godt nok, men jeg ville satt den tilbake til fabrikkinnstilling for å få fjernet alt. Du vil jo selvsagt miste alle apper og slike ting, men det er fort gjort å installere det du trenger.

stjernestøv
2 minutter siden, Fionys skrev:

Mulig det er godt nok, men jeg ville satt den tilbake til fabrikkinnstilling for å få fjernet alt. Du vil jo selvsagt miste alle apper og slike ting, men det er fort gjort å installere det du trenger.

Jaja nå er den gitt bort. 

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Til neste gang du skal gi bort en telefon så er det lurt å gjøre slik jeg skrev, men det går nok helt fint sånn som du gjorde det.

Ja det virker lurt men vet ikke hvordan man gjør det. Håper det går bra, hadde jo e.posten og dol og på den telefonen. Logget meg ut. Og FB og ja, logget meg ut. 

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det virker lurt men vet ikke hvordan man gjør det. Håper det går bra, hadde jo e.posten og dol og på den telefonen. Logget meg ut. Og FB og ja, logget meg ut. 

Det gjør inne på innstillinger på telefon, så det er ikke kjempe vanskelig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...