Gå til innhold

Posene revner.

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Historielaget der jeg nå bor har innsamling av bøker vi kan avse for å få inn noen kjærkomne kroner. Vi skal sette ut poser langs veien på nærmere angitt tidspunkt og dag ettersom hvor vi har adresse.

Vanskelig å finne poser som tåler særlig mange før de revner. Jeg måtte vrenge en slik ekstra sekk fra kommunen og nå har jeg ikke flere sekker. Må ut å kjøpe men har fått beskjed om at medisiner venter så jeg kan ta å ordne sette samtidig om jeg er i form til det. Kanskje de har egne sekker og plukker av dunken. Får se.😊

Men av og til trenger man bare slike poser.( litt bedre enn " Fjoseposen" er de når sant skal sies)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442111-posene-revner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Får nok ikke tid nok til å kjøpe mere solide poser men kanskje bruke trillebåret og dekke over med plast også skrive lapp så renovasjonsetaten forstår opplegget. Mye kioskromaner så kanskje uansett ikke så interessante for et historielag men det stod på lappen at de ønskede alt mulig innen bøker osv. Kan selvsagt ringe å spørre men er så ute av form. Noe har jeg uansett alt satt ut." No more fun today". Når man flytter skjønner man hvor tungt alt man ofte drar i hus er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442111-posene-revner/#findComment-3847311
Del på andre sider

14 minutter siden, Maggie55 skrev:

Får nok ikke tid nok til å kjøpe mere solide poser men kanskje bruke trillebåret og dekke over med plast også skrive lapp så renovasjonsetaten forstår opplegget. Mye kioskromaner så kanskje uansett ikke så interessante for et historielag men det stod på lappen at de ønskede alt mulig innen bøker osv. Kan selvsagt ringe å spørre men er så ute av form. Noe har jeg uansett alt satt ut." No more fun today". Når man flytter skjønner man hvor tungt alt man ofte drar i hus er.

Lurer jo litt på hva historielaget skal med alle bøkene. :) Men vanlige rema-poser tåler da fint 20-30 kioskromaner uten at de revner? Jeg jobber i bibliotek og ser plastposer smekkfulle av bøker hver eneste dag. Hele poser som ikke revner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442111-posene-revner/#findComment-3847314
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...