Gå til innhold

Har dere merket sensur her?

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Har dere merket at skriver man kritisk om mulighet til å bli sykemeldt eller negative ting om sykdomsrelaterte emner som for eksempel innkalling gjennom fastlegen til mammografi som aldri kommer så blir innlegget bare borte når man prøver sendeknappen. Man må logge ut og inn igjen for kanskje få sendt og må kanskje komponere teksten på nytt. Veldig enerverende når man er så langt fra frisk. Man undres selv hvorfor man prøver og i det hele tatt gidder. Kanskje fordi man føler aeg så dårlig at man snart ligger under torva sjøl også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442112-har-dere-merket-sensur-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Maggie55 skrev:

Har dere merket at skriver man kritisk om mulighet til å bli sykemeldt eller negative ting om sykdomsrelaterte emner som for eksempel innkalling gjennom fastlegen til mammografi som aldri kommer så blir innlegget bare borte når man prøver sendeknappen. Man må logge ut og inn igjen for kanskje få sendt og må kanskje komponere teksten på nytt. Veldig enerverende når man er så langt fra frisk. Man undres selv hvorfor man prøver og i det hele tatt gidder. Kanskje fordi man føler aeg så dårlig at man snart ligger under torva sjøl også.

Det er tekniske problemer som er årsak til at innlegg ikke blir sendt. Det kan skje uansett tema.

Sletting og annen "sensur" skjer eventuelt etter at innlegget er postet. Da legges det ut melding om det i tråden eller sendes beskjed til den det gjelder.

Gjest Maggie55

Tusen takk for god informasjon. Da vet jeg hvordan dette fungerer. Jeg tenkte i retning av at de som er flinkest i data i hele verden stod bak sensuren på alle steder i hele verden. Fordi data heldigvis står så sterkt og er så elsket så er det om å gjøre å ha makta på den teknologien. Alt er ikke bare solskinn noe sted i denne verden tror jeg så det kunne meget lett være at det forholdt seg slik. Vedkommende som " styrte alt" kunne jo bare ha som hensikt å spare ressurser eller rettere sagt penger. Trygghet og sikkerhet er bra og urett er også jeg imot men noe universal " landsfader" høres sykt ut synes jeg. Alt er ikke bare solskinn nei så man blir superskeptisk til alt til slutt.😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...