Gå til innhold

Nyttige apper på mobilen

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned noen veldig spennende apper på mobilen min som jeg skal forsøke. En av dem viser hvilke type fugl som synger ute... Den blri spennende å forsøke. Har dere noen spennende apper på mobilen? 

Lastet ned whatbird, og noen turapper som viser kart hvor jeg skal gå, har en treningsapp som viser treningsøktene i tillegg. :) . 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442174-nyttige-apper-p%C3%A5-mobilen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker ikke så veldig mange apper, men de jeg liker best er disse:

• Endomondo (treningsapp)
  • Facebook
  • Qualitytime (viser hvor mye tid jeg bruker på mobilen hver dag, og hvor mange ganger jeg åpner den... Prøver å redusere dette :blink:)
  • Vipps
  • Layout (bildeprogram, som jeg bruker til Instagram)
  • AKT billett (bussbillett)
  • Instagram

Den med fugler høres gøy ut! Jeg kan en del om fugler, og prøver stadig å lytte og kjenne igjen de som synger, men skulle gjerne ha visst om jeg gjettet riktig. Men gir den navnet på norsk?

39 minutter siden, påskelilje skrev:

• Facebook
  • Qualitytime (viser hvor mye tid jeg bruker på mobilen hver dag, og hvor mange ganger jeg åpner den... Prøver å redusere dette :blink:)
  • Vipps
  • Instagram

Den med fugler høres gøy ut! Jeg kan en del om fugler, og prøver stadig å lytte og kjenne igjen de som synger, men skulle gjerne ha visst om jeg gjettet riktig. Men gir den navnet på norsk?

Jeg fikk tips av noen jeg kjenner om den med fugler, og skal ut å sjekke den ut. :D . Vet ikke om navnet kommer opp på norsk. Whatbird heter den. Kunne tenke meg å ta bilder av fuglene og,. Finne ut hvilke type det er når den synger. Veldig spennende. Men det er ulik lyd på ulike typer fugler. Spennende.... Ofte hører man bare lyden og ser ikke fuglen, men spennende :D  .Få vite hvilke fugler som er nær oss ute . Kanskje den hadde vært noe for deg å laste ned og.  Spennende med dyr og fugler. Utrolig mye morsom teknologi når det gjelder applikasjoner. 

Jeg har også instragram , facebook, og endomondo. Veldig greie applikasjoner :) .

1 time siden, påskelilje skrev:

Håper den nye versjonen av Whatbird var totalt ubrukelig, det virket som den plukket i hytt og pine fra lista si og hadde vel ikke mer enn 10 fugler eller noe. Min søster og jeg prøvde til og med å spille av lyden på en mobil og få den andre mobilen til å gjenkjenne lyden fra appen, men den klarte ikke det engang... Har ikke giddet prøve den nye, men må vel gi den en sjanse, i alle fall om den er gratis. :) 

3 timer siden, påskelilje skrev:

• Facebook
  • Vipps
  • Instagram

Jeg forsøkte whatbird ute, og det kom opp på norsk hvilke fugl det var. Jeg synes den appen var artig. Mye blåmeis, dompapp og grønnfink utenfor i et turområde hos meg :) . 

1 time siden, Lillemus skrev:

Håper den nye versjonen av Whatbird var totalt ubrukelig, det virket som den plukket i hytt og pine fra lista si og hadde vel ikke mer enn 10 fugler eller noe. Min søster og jeg prøvde til og med å spille av lyden på en mobil og få den andre mobilen til å gjenkjenne lyden fra appen, men den klarte ikke det engang... Har ikke giddet prøve den nye, men må vel gi den en sjanse, i alle fall om den er gratis. :) 

Tror den er gratis ;) .Hos meg kom det opp grønnfink, blåmeis, og dompapp :D . Tenker at appen må være gøy å prøve foreks i syden ;) . 

Endret av Mina1

Annonse

1 time siden, Mina1 skrev:

Tror den er gratis ;) .Hos meg kom det opp grønnfink, blåmeis, og dompapp :D . Tenker at appen må være gøy å prøve foreks i syden ;) . 

Har lastet den ned nå, men har ingen forhåpninger. Den har kun 22 fugler så jeg tror ikke du skal forvente noe i Syden. :) 

3 timer siden, Lillemus skrev:

Har lastet den ned nå, men har ingen forhåpninger. Den har kun 22 fugler så jeg tror ikke du skal forvente noe i Syden. :) 

Uffda..  kun 22 fugler... da blir det nok ingen spennende fugler når jeg drar til syden i sommer. Lurer på om det fins noen andre apper om dyr... hvor er hoggormen lokalisert nå? haha. skummelt om det fantes en slik app ;) . 

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Uffda..  kun 22 fugler... da blir det nok ingen spennende fugler når jeg drar til syden i sommer. Lurer på om det fins noen andre apper om dyr... hvor er hoggormen lokalisert nå? haha. skummelt om det fantes en slik app ;) . 

Det finnes massevis av fugleapper i alle fall, men jeg vet ikke om det finnes flere som skal kunne gjenkjenne lyden. 

AnonymBruker
9 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg har lastet ned noen veldig spennende apper på mobilen min som jeg skal forsøke. En av dem viser hvilke type fugl som synger ute... Den blri spennende å forsøke. Har dere noen spennende apper på mobilen? 

Lastet ned whatbird, og noen turapper som viser kart hvor jeg skal gå, har en treningsapp som viser treningsøktene i tillegg. :) . 

Mest fornøyd med denne: https://www.shazam.com/ når jeg trykker på den gjenkjenner den musikken som spilles og jeg finner raskt ut av hvilken sang det er :-) Hvis feks det spilles en sang på radio og ingen sier hvem som synger

Anonymkode: 02f2b...2d0

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det finnes massevis av fugleapper i alle fall, men jeg vet ikke om det finnes flere som skal kunne gjenkjenne lyden. 

Spennende greier. Snart vet man hvilke fugler som kvitrer osv. Det er gøy å gjenkjenne lyder :) .Morsomt. Ble nesten litt interessert i dyreverden plutselig ;) 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest fornøyd med denne: https://www.shazam.com/ når jeg trykker på den gjenkjenner den musikken som spilles og jeg finner raskt ut av hvilken sang det er :-) Hvis feks det spilles en sang på radio og ingen sier hvem som synger

Anonymkode: 02f2b...2d0

wow...takk for den :) Den må jeg laste ned!!! . En slik har jeg lengtet etter :D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...