Gå til innhold

Solarium

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå i det siste tatt solarium veldig ofte. Annen hver dag eller hver dag. Men igår merket jeg masse små røde prikker under begge bryst som klør. I midten av brystene også og litt ned forbi. Har også fått noen kuler ned på leggen som klør no helt sykt. Den ene på leggen ligner på et myggstikk. Men er det noe fare for hudkreft? Jeg skal ta sol i dag også eller burde jeg vente litt? Har gått 1 dag siden jeg gjorde det sist gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442190-solarium/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hannahalsa skrev:

Hei! Jeg har nå i det siste tatt solarium veldig ofte. Annen hver dag eller hver dag. Men igår merket jeg masse små røde prikker under begge bryst som klør. I midten av brystene også og litt ned forbi. Har også fått noen kuler ned på leggen som klør no helt sykt. Den ene på leggen ligner på et myggstikk. Men er det noe fare for hudkreft? Jeg skal ta sol i dag også eller burde jeg vente litt? Har gått 1 dag siden jeg gjorde det sist gang.

Kan være soleksem. Jeg vill ha ventet med å ta til det forsvinner. 

Jeg må også si: vær forsiktig med solarium. Jeg kjenner til en som har blitt behandlet for hudkreft for litt siden. Vedkommende er heldigvis frisk igjen. Men må gå på kontroller. Jeg har også hørt en til historie om en ung dame som bodde nær her jeg bor. Hun ble bare 29 år. Døde av hudkreft. Hun tok mye solarium. Var alltid så brun og fin. Så vær forsiktig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442190-solarium/#findComment-3847657
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...