Gå til innhold

Plutselig hørte jeg igjen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært plaget med hørselen på venstre øre de siste 5 årene og har vært igjennom noen operasjoner for å prøve å rette på dette. Har allikevel bare fått dårligere hørsel og skal snart inn for å få en vurdering av høreapparat. I går opplevde jeg allikevel noe merkelig da jeg kom hjem fra jobb; skulle låse opp døra hjemme og skvatt av lyden av nøklene! Jeg hørte veldig godt på venstre øre igjen og kunne høre tilnærmet helt normalt. Testet en øreplugg i øret med musikk og kunne høre musikken på helt lavt volum, helt syk opplevelse. Dette varte i ca 10 min helt til jeg kjente trykket i øret endret seg og hørselen ble dårlig igjen. Har googlet masse for å finne ut av andre som har opplevd dette, men finner kun det motsatte, folk som plutselig mister hørselen. 

Det er sikkert ingen eksperter innen området her, men lurer virkelig på hva som skjedde i går. Når jeg kunne høre så godt vil jeg jo tro det er håp for å få tilbake hørselen, men hva skjer inni øret mitt? Det var som å ha gått med en dott i øret i flere år som plutselig gikk ut, kan det være noe i det med trykket i øret?

Hilsen jente 20 år

Anonymkode: 3add6...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1

Jeg ville gått til en ekspert med det. Hadde selv øreplage. Trodde hørsel var nedsatt men det viste seg at det kun var mye ørevæske i øret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...