Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Politisk korrekt?

Det er så mange politisk korrekte som blir snurt så snart de hører dette ordet?

Selv om det er den farligste trenden i historien etter fascismens, kommunismens og kirkens fall.

Hvorfor blir de så såret av opposisjon? Når det de har lært på universitetet, eller mainstream media, motsies av uutdannede slubberter?

Som våger å påpeke att feks venstre-feministene svikter sine muslimske søstre om virkelig lever under patriarkatet (altså mange av dem, ikke alle).

Hvorfor er det så sårende å bli kalt politisk korrekt? Når det er det dere hevder å være? Dere lar jo ikke oss andre slippe til? Annet en på nettet?

Hva ønsker dere å bli kalt i stedet? 

Anonymkode: 10d4c...c64

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442220-s%C3%A5rende-ord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Det er veldig ufint og dårlig dannelse med vilje å såre andre men den andre ytterlighet er mer bekymringsfullt etter mitt syn. Om det blir slik at folk tåler ikke å bli tilsnakket om de skulle være så uheldig å gjøre noe ulovelig eller galt. Men ingen ønsker å såre andre tror jeg. Som min far alltid sa til meg når jeg skulle på skolen." Du kan jo språket" Men man vet ikke mye for seg i livet. Alt er ikke så enkelt ofte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442220-s%C3%A5rende-ord/#findComment-3847950
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...