Gå til innhold

Har dere stasjonær TV?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har såvidt tatt initiativ til en mulig flytteprosess til noe mindre og sitter å lager en liste over ting og tang jeg har plass til videre. Etter foreldre falt fra og for å spare penger og for st inntrykkene fra TV skjermen ble mer enn jeg orket å sitte å se på fra krig og fortvilelse og også fra massiv reklame på den annen side så kuttet jeg ut mye media for å ta vare på psykisk helse etter fattig evne i en vanskelig tid for også meg. Allikevel tror dere st stasjonær TV er fremtiden eller er fremtiden mer å bare se på nett de programmer man tilfeldigvis får høre om på annet vis kanskje gjennom Dagsrevyen på radio? Hvordan innretter dere dere.? Og kan man stole på statistikk på området om hvor mye folk flest følger med?

Anonymkode: 8acab...ae6

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442233-har-dere-stasjon%C3%A6r-tv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For de yngre generasjonene er det jo hovedsakelig Internett som gjelder virker det som, men for dere eldre er det mange som liker TVen, så vanskelig å gi anbefaling om det, personlig har jeg ikke TV og savner den ikke internett holder for meg, men jeg er ung, men alle er forskjellige så kan hende du vil savne den umulig for oss å si egentlig da

Seerstatistikk og slikt er veldig nøyaktig, så googler du hvor mange som ser på TV programmer er det ganske presist, noen laster ned fra andre kilder enn de offisielle så kan være noe flere som ser på enn det som vises i statistikken da ellers er det ganske riktig

Lykke til

Anonymkode: 65db0...2e7

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har såvidt tatt initiativ til en mulig flytteprosess til noe mindre og sitter å lager en liste over ting og tang jeg har plass til videre. Etter foreldre falt fra og for å spare penger og for st inntrykkene fra TV skjermen ble mer enn jeg orket å sitte å se på fra krig og fortvilelse og også fra massiv reklame på den annen side så kuttet jeg ut mye media for å ta vare på psykisk helse etter fattig evne i en vanskelig tid for også meg. Allikevel tror dere st stasjonær TV er fremtiden eller er fremtiden mer å bare se på nett de programmer man tilfeldigvis får høre om på annet vis kanskje gjennom Dagsrevyen på radio? Hvordan innretter dere dere.? Og kan man stole på statistikk på området om hvor mye folk flest følger med?

Trives så godt med tv at jeg ikke vil gi den fra meg. Men bruker endel internet også til feks https://www.netflix.com/no/ og slikt :-) 

Anonymkode: 401d1...166

AnonymBruker

Blir vel til at TV blir med videre til et eventuell ny adresse da jeg vet jo lite om hva type tilkopling til tingene de har i et eventuelt nytt bolig. Det er jo kjedelig å måtte løpe ut å kjøpe alt igjen. Det er mer og mer økonomi og penger som styrer våres alle valg merker jeg. Alt som innebærer økt helse burde jo gå foran. Men alt handler i bunn om penger. Sånn er det bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...