Gå til innhold

Smertestillende muskelsmerter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har store muskelsmerter i armene og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli bedre. Har fått paralgin forte hos legen men nå får jeg ikke mer. Kan ikke bruke ibux medikamenter for jeg har astma. Finnes det ikke smertestillende utenom de som hjelper for muskelsmerter? paracet hjelper jo ikke.

Anonymkode: 7f9ae...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er krampesmerter kan muskelavslappende hjelpe. Også muskelbehandling med sprøyter (fks mindre mengde lidokain) for bl.a. å løse opp i muskelinfiltrasjoner (trykk på nervene), best med erfaren lege på dette. Og så er det blitt populært med Botox da for å ha nevnt det. Spørs hva smertene kommer av - om det er utredet. Lykke til.

Endret av MagneU
tilleggsopplysning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
FjellOgDalar

Kan hende Tramadol er bedre, men når legen har sagt stopp for PF er ikke det så greit. Jeg tror det finnes oppskriver på hordan man kan lage seg en slags krem med chii tli å smøre på smerteområdet. Chili inneholder capsaicin, som igjen virker smertelindrende. På ebay tror jeg sånne produkter florerer, men du vet ikke helt hva du får da :-).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...