Gå til innhold

Neurontin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det vanlig å føle seg ekstremt avslappet/ruset av neurontin? Føler at jeg svever på en sky. Skummelt med tanke på at følelsen er veldig avhengighetsskapende. 

Anonymkode: 8dd74...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å føle seg ekstremt avslappet/ruset av neurontin? Føler at jeg svever på en sky. Skummelt med tanke på at følelsen er veldig avhengighetsskapende. 

Anonymkode: 8dd74...d01

Jeg merket ingenting sånt da jeg tok dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Trine skrev:

Hvor lenge har du gått på dem?

Startet på dem i dag. Så forhåpentligvis gir det seg etterhvert.

Anonymkode: 8dd74...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lå halvfjern på sofaen etter første pilla. Husker ikke hvor lenge jeg lå der, men husker at jeg stussa over at jeg bare lå der og ikke engang orket bekymre meg for hvem som skulle ta seg av hunden, dersom jeg bare ble liggende der veldig lenge :lol: Tenkte jeg kanskje burde sende en melding til noen. Så jeg fikk tak i mobilen, men orket ikke skrive noe. Så da bare lå jeg der, likeglad. Dagen etter merket jeg ingenting etter at jeg tok pilla, så det ble med den første dagen. Om du begynte på dem i dag, ville jeg ikke bekymret meg. Det kommer til å gå over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Jeg merket ikke slike virkninger, men det skal sies at den ble startet opp mens jeg lå på intensiven alvorlig syk med fæle nervesmerter. Der var jeg generelt ganske bortreist, så jeg kan i grunnen ikke si om jeg fikk slike bivirkninger. Jeg hadde nyresvikt, så det var begrenset hvor stor dose de kunne gi meg. Det er først nå i år atjeg har trappet opp en del etter jeg fikk ordnet time hos nevrolog. Men jeg kan ikke si jeg har noen rusfølelse av de - tar 1800 mg nå, og skal opp 900mg til. Dessverre har jeg opplevd mer kognitive problemer i det siste - noe jeg mistenker Neurontin for. Typen noe blir sagt til meg, så har jeg glemt det med en gang. Jeg blir ukonsentrert. Tidvis sier det "Zap" i hodet på meg, og jeg glemmer hva jeg driver med. Slikt har jeg ikke slitt med før.

Men jeg vet at Neurontin brukes som rursmiddel illeglt. Det som kan forårsake den rusfølelsen er nok at den virker på noe av det samme som benzo gjør. GamaAminoButyricAcid, GABA reseptorer i hjernen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fikk det også i går. Lå hele dagen i senga. Det eneste jeg klarte var å rense kattedo. Det var på høy tide. Etterpå var jeg så slit som en jogger. Noen har med pustevansker?

Anonymkode: 6bc1d...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...