Gå til innhold

Noen med spesialisering i øre-nese-hals faget her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

Jeg har noen bilder jeg ønsker en lege

med spesialisering i øre-nese- hals faget 

skal se på :-) 

Anonymkode: e0670...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har noen bilder jeg ønsker en lege

med spesialisering i øre-nese- hals faget 

skal se på :-) 

Anonymkode: e0670...b5e

Bestill time hos en og ta med bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det er dårlig med leger på siden. In fact bare en gynekolog. Også er det psykiater Nils Håvard Dahl som ikke lenger er formelt tilknyttet, men skriver under et nick de fleste som er mye på psykiatriforumet (som jeg selv) har identivisert.

På Lommelegen.no er det mulig å komme i kontaktl med ønh-lege, men det koster litt. Vet heller ikke hvordan det er med å få lagt ved evt. bilder i en innsending dit - det er sikkert mulig å finne ut.

Om du har tålmodighet, kan du få fastlegen til å henvise til en spesialist eller du kan gå til en privat en om det er greit å betale etter prisnivået i det private. Fordelen der er at du ikke trenger noen henvisning, men kan kontakte spesialist direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...