Gå til innhold

Kvinner: hvor "gode" er dere til å varme opp før sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i slutten av 20-årene. Jeg får alltid lyst på sex i "hodet før kroppen", hvis dere skjønner. Forspillene våre blir sjelden nok til å varme meg opp til å ha sex. Jeg har aldri blitt våt av en mann før sex, og ordentlig klar for penetrering. Dette fører til at jeg alltid har smerter dypt inne i skjeden og nederst i magen etter sex. SELV om vi alltid bruker masse glidemiddel. Føler meg ofte litt mørbanka der nede i et par dager. -Men en stund etter samleie og orgasme - da blir jeg våt. En halvtime etter, da kjennes det som om kroppen sier "klar for sex", men da er vi jo ferdig. Litt kjipt at det er sånn :/

Anonymkode: 26ff7...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen ekspert- men jeg tenker at her må du kanskje rett og slett be partneren/partnerne  dine roe ned litt... hvorfor skal du ha sex på mannens prisnipper om du skjønner hva jeg mener? Man skal ha det på begges prinsipper for å si det litt sånn kronglete.

Jeg kjenner meg nemlig igjen i det du skriver når du sier at du har lyst på det i "hodet før kroppen". For meg så ble jeg ikke våt før etter mange sexpartnere, to lange forhold og til jeg entret ett nytt forhold nå som 40 åring med en mann jeg virkelig elsker. Dette høres klise ut- mulig er i kompatible sexvis--- men ikke bare er han god på forspill- det gjør meg ikke nødvendigvis våt alene- men den mentale er tilsetdet hos meg på enhelt annen måte med han enn med noen andre. Jeg vet ikke hvorfor- men jeg tror det er fordi vi tenker likt om sex, vi er ganske sexuelle begge to ( vi har begge stort behov for selvtilfredstillelse når vi er alene- eller sammmen i samme seng for den sakens skyld)- vi har rett og slett en sexuellkjemi! Så NÅ kan jeg faktisk bli ganske våt- selv om jeg ikke alltid føler meg kåt av den grunn da.... men nå begynner jeg sakte men sikkert bli kåt innimellom også så det går tydeligvis rett vei.

Hvorfor skriver jeg alt dette? Fordi jeg tenker det KAN ha noe med å gjøre at du forsøker å oppfylle de forventningene som du tenker mannen/partneren din har- glidemiddel gjør det bare praktisk gjennomførbart- det gjør en ikke kåt ( jeg har prøvd alle i boka)- men du har jo blitt våt- en stund etter samle og orgasme- jeg ville anbefalt at du prøvde følgende: kjøp deg en god vibratort ( g-punkt vibratorene er ofte fint utformet til å passe kjeden selv om du ikke skulle bruke den på g-punktet) og få orgasme FØR samleie- sånn at dere gjennomfører samleie når du faktisk er våt! Da må det selvfølgelig være en partner du kan gjøre dette med- og for å være ærlig: er du redd for at han skal backe unna eller du blir flau over å spørre om noe slikt i senga- så er han kanskje ikke rett for deg i senga ( med fare for å høres ut som en bedreviter her). Men ditt spørsmål var " Hvor gode er dere for å varme opp før sex":

Det er ikke bare du som skal varme deg selv opp- det kan dere gjøre sammen! Hna har også et "ansvar" i senga her.... men en ting som kan være en god øvelse er også å varme opp selv alene ( feks med vibrator så du får orgasme eller lignende) og så la han komme inn på soverommet og begynne et lite forspill på DEG og så samleie. Men husk også at sex sitter i hodet- det er hodet som kommuniserer her med resten av kroppen- for meg virker det som du bare må få dette til å snakke sammen. Uten å kommunisere med parter hvordan kan det bli bedre for deg forresten- om du fortsetter med glidemiddel og den måten dere har gjort det på hittil så vil ingen endringer skje tror jeg da

 

Endret av Guerrito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På ‎27‎.‎05‎.‎2018 den 21.30, AnonymBruker skrev:

Jeg er i slutten av 20-årene. Jeg får alltid lyst på sex i "hodet før kroppen", hvis dere skjønner. Forspillene våre blir sjelden nok til å varme meg opp til å ha sex. Jeg har aldri blitt våt av en mann før sex, og ordentlig klar for penetrering. Dette fører til at jeg alltid har smerter dypt inne i skjeden og nederst i magen etter sex. SELV om vi alltid bruker masse glidemiddel. Føler meg ofte litt mørbanka der nede i et par dager. -Men en stund etter samleie og orgasme - da blir jeg våt. En halvtime etter, da kjennes det som om kroppen sier "klar for sex", men da er vi jo ferdig. Litt kjipt at det er sånn :/

Anonymkode: 26ff7...ed0

Litt forsinket reaksjon der ja.

Varmer dere opp mye da? Kanskje dere skulle brukt en halvtime ekstra hvis det må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...