Gå til innhold

Prikking i foten


Ninz96

Anbefalte innlegg

Hei! 

Har operert i begge føttene for muskellosjesyndrom  (det er fortrangt til muskelen i leggen) Det de gjør er at de skjærer ett snitt nedover leggen for å lette på trykket. Er nå ca 1 - 1 1/2 år siden jeg opererte i siste foten. å etter det har det vært litt nummen het når jeg har tatt på rista på den ene foten. Men i det siste har det begynt å prikke veldig i rista, spesielt hvis jeg setter ned foten på en spesiell måte, det er akuratt som når foten ''våkner'' etter at den har ''sovnet''.  Noen som har noe forklaring på hvorfor? 
Mulig han har vært borti en nerve ved operasjon, men blir det da verre med årene?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...