Gå til innhold

Har dere noen tips til en forkjølet person med sår i halsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ganske forskjølet og kvalm. Jeg har også et sår i halsen. Jeg fant ut av det pga. plutselig da jeg lå i sofaen kom det noe opp fra halsen det av en blodig, snørr, hudaktig ting på en størrelse med en 20 kr. Når jeg hoster får jeg lyst til å kaste opp og, jeg får også hodepine når jeg hoster.  

 

Anonymkode: 09920...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske forskjølet og kvalm. Jeg har også et sår i halsen. Jeg fant ut av det pga. plutselig da jeg lå i sofaen kom det noe opp fra halsen det av en blodig, snørr, hudaktig ting på en størrelse med en 20 kr. Når jeg hoster får jeg lyst til å kaste opp og, jeg får også hodepine når jeg hoster.  

 

Anonymkode: 09920...0eb

Å hoste opp slimklumper betyr ikke at man har et fysisk sår i halsen. De andre symptomene er også vanlige symptomer på en kraftig forkjølelse. Hold deg varm, drikk mye (varmt eller kaldt etter hva du vil ha, men ligg unna melk, det gir bare mer slimdannelse i halsen) og prøv å spise f.eks. litt mariekjeks og revet eple?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Lillemus skrev:

Å hoste opp slimklumper betyr ikke at man har et fysisk sår i halsen. De andre symptomene er også vanlige symptomer på en kraftig forkjølelse. Hold deg varm, drikk mye (varmt eller kaldt etter hva du vil ha, men ligg unna melk, det gir bare mer slimdannelse i halsen) og prøv å spise f.eks. litt mariekjeks og revet eple?

Takk for alle svar. 😊

Anonymkode: 09920...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...