AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Jeg er nå snart 30 år, men har lik hud som da jeg var 15, 20 og 25. Dehydrert men uren. Litt hudormer over det hele, og noen whiteheads. Aldri ordentlige kviser. Huden føles dehydrert og tidvis stram, men blir fet utover dagen. Er så drittlei nå. Skulle ønske huden normaliserte seg snart. Vurderer Exuviance-serien for combination skin. Er litt redd for at det blir for mye alkohol og fruktsyrer, pluss at produktene ikke lukter spesielt godt. Sterkt og syntetisk, litt som billig Garnier-produkter, bare at dette er dyrt. Noen som har prøvd? Eller som evt. har gode tips til hvordan få renere hud, uten tette porer? Til opplysning så vasker jeg huden med ansiktsrens og Foreo, morgen og kveld. Bruker sminke, men tror ikke den er problemet, da jeg sluttet helt med sminke og hudpleieprodukter i to måneder, uten at noe endret seg. Ble ikke verre da jeg begynte igjen. Anonymkode: 47229...9cb 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442727-noen-som-har-brukt-exuviance-for-kombinasjonshud/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.