Gå til innhold

Gubben irriterer meg i senga.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært gift i seks år, og har egentlig aldri vært så fornøyd med gubben i senga. Altså, jeg er fornøyd meg penisen hans, og at han har en uendelig utholdenhet fordi han er så sprek, men ellers er jeg misfornøyd. Kanskje flere kvinner som kjenner seg igjen i at mannen ikke "skjønner en dritt i senga" :)

Fra begynnelsen av, har jeg prøvd å lære han opp. Forklart i DETALJ, flere ganger, hva jeg liker og ikke liker. -Men det går aldri inn. Er drittlei av fingring og oralsex der han ikke treffer klitoris (er det virkelig så vanskelig), selv om jeg vet at han vet hvor klitoris er. Jeg har forklart at jeg liker at han slikker rett på klitoris, eller litt overfor. Likevel slikker han alltid under klitoris, og der kjenner jeg jo ikke en dritt. Jeg har forklart at han skal starte forsiktig, og hvis jeg sier at jeg liker det han gjør, så skal han gjøre nettopp det, og ikke endre noe. Likevel kjører han på med noe nytt, hvilket gjør at jeg kommer helt ut av det. Jeg ber han klippe neglene, så han ikke klorer meg i skjeden. Neglene er alltid lange, og jeg blir sår. Jeg har sagt at han på passe på at skjegget ikke stikker meg der nede, men det gjør det ofte. Særlig irriterende å bli skjeggstukket på klitoris!

For å være ærlig så hadde vi kunnet glemme helse sexen, hvis det ikke var for vibratoren og mine egne fantasier. De siste ukene har jeg lagt merke til at jeg blir ordentlig sur mens vi har sex, fordi hva mer kan jeg gjøre for å ta ansvar for egen nytelse, liksom?! Har tatt det opp gang på gang, men aldri skjer det en endring. Jeg synes ikke han har talent for sex. Jeg sier ikke at jeg blir sur, og jeg viser det ikke, av høflighet, selv om jeg tenker "FAEN" i huet mitt. Mannen eier ikke forståelse for hva som kjennes godt. 

Til opplysning så er jeg ikke kun opptatt av meg selv i senga. Jeg liker å tilfredsstille han, og jeg gjør det jeg kan for at det skal bli bra for han. Har også spurt flere ganger om hva han liker og om han er fornøyd med meg i senga. Jeg gjør akkurat det han ber om, og han sier han er kjempefornøyd med sexlivet - bortsett fra at samleiene ofte blir lange fordi jeg fort bruker en time på å komme. 

Jeg er veldig seksuell, mannen min er ikke det. Vet det er dumt, men jeg er så fristet til å være utro. Har så lyst til å ha bra sex! Har det fint på egenhånd, men er altså så drittlei av gubben min som bare irriterer meg eller gjør at jeg får vondt. Jeg må virkelig jobbe i hodet mitt for å få orgasme. Huff, må det være på denne måten frem til pensjonsalder, liksom. 35 år til... når sex er så viktig.

Anonymkode: cc04f...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Hvis du trenger time på å komme, så bør du slutte helt å bruke vibrator. Den gjør at du bli avhengig av voldsom stimulering.

Jeg vet ikke hvordan du skal nå gjennom til gubben din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Gargamel skrev:

Hvis du trenger time på å komme, så bør du slutte helt å bruke vibrator. Den gjør at du bli avhengig av voldsom stimulering.

Jeg vet ikke hvordan du skal nå gjennom til gubben din. 

Nei, da. Alene får jeg det til med hendene mye fortere. Med gubben tar det lang tid, fordi mye er så feil. Da kan jeg bare glemme å komme uten vibratoren.

Anonymkode: cc04f...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, da. Alene får jeg det til med hendene mye fortere. Med gubben tar det lang tid, fordi mye er så feil. Da kan jeg bare glemme å komme uten vibratoren.

Anonymkode: cc04f...0a0

OK. Det enkleste er vel at han gjør som du sier, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, da. Alene får jeg det til med hendene mye fortere. Med gubben tar det lang tid, fordi mye er så feil. Da kan jeg bare glemme å komme uten vibratoren.

Anonymkode: cc04f...0a0

Hvis jeg er tennt er jeg ikke avhengig av min partner for å « komme «. Det meste skjer mellom ørene på oss kvinner. Hvis jeg begynner å irritere meg over min partner er det til større hinder enn at han ikke gjør ting riktig. Jeg har aldri brukt vibrator og har vært gift i 25 år. Det handler jo også om å gi seg henn, nyte og slappe av. Alt handler ikke om klitoris. ( sier ikke at du mener det) Kanskje din mann blir usikker når det tar så lang tid. Prøv enda en gang og si akkurat hvordan du liker det. 

Anonymkode: b84bf...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kanskje ikke så lett å få hjelp på en slik side som denne. Opplever ikke å bli forstått helt. Kanskje jeg virker veldig klagete? Jeg har hatt over 30 andre sexpartnere, og har ikke hatt problemer som dette tidligere. Selvfølgelig har ikke alle vært perfekte (ikke jeg heller), men aldri har sexen vært så ille som med mannen jeg har nå 😕 Jaja, det er kanskje bare å si "synd for meg". 

Anonymkode: cc04f...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje ikke så lett å få hjelp på en slik side som denne. Opplever ikke å bli forstått helt. Kanskje jeg virker veldig klagete? Jeg har hatt over 30 andre sexpartnere, og har ikke hatt problemer som dette tidligere. Selvfølgelig har ikke alle vært perfekte (ikke jeg heller), men aldri har sexen vært så ille som med mannen jeg har nå 😕 Jaja, det er kanskje bare å si "synd for meg". 

Anonymkode: cc04f...0a0

Angrer på at jeg prøvde å svare deg. Beklager virkelig. Kan forstå at du ble litt såret fordi det du ville få bekreftelse på er at det er noe galt med « gubben» din. Og nå bekrefter du jo også at du har fungert helt fint seksuellt med andre. . Nå er jo jeg bare en amatør som har hatt en seksualpartner i 25 år. Burde ikke ha kommet med råd. Som vanlig privatperson kan jeg jo bare dele egne erfaringer. Trenger du profesjonelle råd får du ta det med profesjonelle. 

Anonymkode: b84bf...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje ikke så lett å få hjelp på en slik side som denne. Opplever ikke å bli forstått helt. Kanskje jeg virker veldig klagete? Jeg har hatt over 30 andre sexpartnere, og har ikke hatt problemer som dette tidligere. Selvfølgelig har ikke alle vært perfekte (ikke jeg heller), men aldri har sexen vært så ille som med mannen jeg har nå 😕 Jaja, det er kanskje bare å si "synd for meg". 

Anonymkode: cc04f...0a0

Neida, jeg tror situasjonen dere står i er vanligere enn folk vil innrømme, og jeg oppfatter deg slettes ikke som klagete. Skjønner deg faktisk godt, jeg hadde også gått lei av å ha klønete sex på årsvis. 

Snakker dere greit ellers? Gargamel har jo helt rett, løsningen ligger jo i at han gjør som du sier her, men først må han lytte og ville endre seg... Dét kan sitte langt inne, for sex skal man jo alltid være djævelsk god på, sant, han kan til og med komme til å bli fornærmet ;) 

Hva med å ta kontakt med familievernkontoret? De har ofte sexologer som kan hjelpe dere å snakke om dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det er litt pussig at det er så tungt å endre på så banale ting, men jeg tror ikke det er så uvanlig.

Folk er ekstreme vanedyr og det skal ganske mye til for å få noen til å endre på noe etter 6 år. Man kan lett ta partneren for gitt, og bare la "sytingen" til partneren gå inn det ene øret og ut det andre. Det glir ikke inn hvor alvorlig det kan være.

Det må kanskje en krise til. Det å insistere på sexolog er kanskje en passelig vekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er kanskje lurt å prøve profesjonell hjelp ;) 

Anonymkode: cc04f...0a0

Siden du har prøvd og prøvd å få ham til å forstå hvordan du vil ha det - har du prøvd å avbryte når han ikke hører etter og rett og slett si at du ikke orker når han ikke gidder prøve å gjøre slik du forklarer at du vil ha det?

Dette er ikke et råd jeg ville gitt til noen som er veldig unge eller helt i starten på et forhold, men du er ikke helt der såvidt jeg skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kayia skrev:

Skjønner deg faktisk godt, jeg hadde også gått lei av å ha klønete sex på årsvis. 

Enig. Egentlig lenge før det hadde blitt "åresvis"¨.

Til TS: Jeg har egentlig ikke noen råd å komme med om hvordan du skal få han til å lytte, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Hva med å gi løpende kommentarer? Stønne mer  og la han få vite det når han "treffer riktig".

 

Kanskje det aldri blir bedre heller? Dere har kanskje dårlig seksuell kjemi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Hva med å gi løpende kommentarer? Stønne mer  og la han få vite det når han "treffer riktig".

Det er klar tale som gjelder - ikke bare stønn og si at det er deilig - "Fortsett akkurat sånn!" er det eneste som går gjennom til menn har jeg lært. :) Ellers tenker de at "kanskje det blir enda bedre om jeg gjør det hardere / raskere / litt dit eller bortover sånn?" Det gjør ikke det - fortsett AKKURAT SÅNN!!! Hvorfor er det så vanskelig?

Ikke at jeg har de problemer trådstarter snakker om, men noen ganger er KLAR TALE der og da det eneste som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/5/2018 at 3:36 PM, AnonymBruker said:

 

Jeg måtte jo le litt også oppe i dette. Det er noen, både menn og kvinner, som aldri hører etter, de durer frem på sin egen måte og det gjelder ikke bare i sexlivet, men i livet generelt. De er ingen lyttere. Er han opptatt av deg eller er det bare hans egen nytelse? Vi menn slikker ikke bare for kvinnens skyld, vi gjør det fordi vi liker det selv også, så kanskje han slikker bare for sin egen skyld.

Så spørs det hvor mye i klartekst du har sagt i fra, vi vet jo at kvinner mener at de har sagt klart i fra, men det er kun hint som menn ikke forstår, vi forstår ikke hint, kun klar tale. Noen skjønner ikke det heller, som jeg sa i starten, noen er ikke lyttere og følsomme nok. Men hvorfor oppdaget du ikke dette før dere giftet dere? Selvsagt er en elsker en løsning, selv om det ikke løser noe dere i mellom, men da får du kanskje god sex, men det er en kortsiktig løsning og vil nok ende med at ekteskapet går til ett visst sted. Hva skal man si, lykke til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, mrxx skrev:

Jeg måtte jo le litt også oppe i dette. Det er noen, både menn og kvinner, som aldri hører etter, de durer frem på sin egen måte og det gjelder ikke bare i sexlivet, men i livet generelt. De er ingen lyttere. Er han opptatt av deg eller er det bare hans egen nytelse? Vi menn slikker ikke bare for kvinnens skyld, vi gjør det fordi vi liker det selv også, så kanskje han slikker bare for sin egen skyld.

Så spørs det hvor mye i klartekst du har sagt i fra, vi vet jo at kvinner mener at de har sagt klart i fra, men det er kun hint som menn ikke forstår, vi forstår ikke hint, kun klar tale. Noen skjønner ikke det heller, som jeg sa i starten, noen er ikke lyttere og følsomme nok. Men hvorfor oppdaget du ikke dette før dere giftet dere? Selvsagt er en elsker en løsning, selv om det ikke løser noe dere i mellom, men da får du kanskje god sex, men det er en kortsiktig løsning og vil nok ende med at ekteskapet går til ett visst sted. Hva skal man si, lykke til?

MrXL - kult å se deg! :D Innom som anonym innimellom, eller bare tilfeldigvis nå? Savner deg her inne! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Innlegget ditt var ganske morsomt, men det jeg tenker er : Jeg skjønner deg litt, men samtidig virker du såpass storforlangende at jeg er redd du fjerner all romantikk på sikt. 

Hvis det skal være klar tale her, bør det gjøres på måten Lillemus foreslår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Kayia said:

MrXL - kult å se deg! :D Innom som anonym innimellom, eller bare tilfeldigvis nå? Savner deg her inne! :) 

Hei på deg Kayia, hyggelig å bli savnet🙂 Jeg har aldri skrevet ett eneste anonymt innlegg her inne, eller vi gjør vel det alle i og med vi skriver med ett nick, men jeg har aldri skrevet under som anonym. Jeg stikker innom en gang i blant, selv om det ikke er så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 8.6.2018 den 23.25, mrxx skrev:

Jeg måtte jo le litt også oppe i dette. Det er noen, både menn og kvinner, som aldri hører etter, de durer frem på sin egen måte og det gjelder ikke bare i sexlivet, men i livet generelt. De er ingen lyttere. Er han opptatt av deg eller er det bare hans egen nytelse? Vi menn slikker ikke bare for kvinnens skyld, vi gjør det fordi vi liker det selv også, så kanskje han slikker bare for sin egen skyld.

Så spørs det hvor mye i klartekst du har sagt i fra, vi vet jo at kvinner mener at de har sagt klart i fra, men det er kun hint som menn ikke forstår, vi forstår ikke hint, kun klar tale. Noen skjønner ikke det heller, som jeg sa i starten, noen er ikke lyttere og følsomme nok. Men hvorfor oppdaget du ikke dette før dere giftet dere? Selvsagt er en elsker en løsning, selv om det ikke løser noe dere i mellom, men da får du kanskje god sex, men det er en kortsiktig løsning og vil nok ende med at ekteskapet går til ett visst sted. Hva skal man si, lykke til?

Jeg liker deg👍🏻

Anonymkode: cc04f...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 9.6.2018 den 9.57, Nicklusheletida skrev:

Innlegget ditt var ganske morsomt, men det jeg tenker er : Jeg skjønner deg litt, men samtidig virker du såpass storforlangende at jeg er redd du fjerner all romantikk på sikt. 

Hvis det skal være klar tale her, bør det gjøres på måten Lillemus foreslår. 

Storforlangende? Nei, ikke enig. Gikk et par år uten å bruke vibrator, og uten å «klage». Da fikk jeg EN orgasme på TO år (altså, sammen med han), på la oss si hundre samleier. Måtte jo si i fra til slutt. Hatt mange sexpartnere som jeg har fått orgasme med, uten problemer. Fordi de hadde kunnskap om hva som er deilig og hva som er vondt/ubehagelig for en kvinne. Hvordan ville du gått frem for å få et bedre sexliv, da? Hvis man ikke skal si rett ut hva som er utfordringene? Tipper mange menn hadde vært misfornøyd med dama, hvis de kun fikk en orgasme i året :) Mannen min får jo mange av meg. Synes det er litt urettferdig.

Anonymkode: cc04f...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...