Gå til innhold

Gubben irriterer meg i senga.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 8.6.2018 den 23.25, mrxx skrev:

Jeg måtte jo le litt også oppe i dette. Det er noen, både menn og kvinner, som aldri hører etter, de durer frem på sin egen måte og det gjelder ikke bare i sexlivet, men i livet generelt. De er ingen lyttere. Er han opptatt av deg eller er det bare hans egen nytelse? Vi menn slikker ikke bare for kvinnens skyld, vi gjør det fordi vi liker det selv også, så kanskje han slikker bare for sin egen skyld.

Så spørs det hvor mye i klartekst du har sagt i fra, vi vet jo at kvinner mener at de har sagt klart i fra, men det er kun hint som menn ikke forstår, vi forstår ikke hint, kun klar tale. Noen skjønner ikke det heller, som jeg sa i starten, noen er ikke lyttere og følsomme nok. Men hvorfor oppdaget du ikke dette før dere giftet dere? Selvsagt er en elsker en løsning, selv om det ikke løser noe dere i mellom, men da får du kanskje god sex, men det er en kortsiktig løsning og vil nok ende med at ekteskapet går til ett visst sted. Hva skal man si, lykke til?

For å være ærlig, så er han nok mest opptatt av egen nytelse. Ikke ellers, men når det kommer til sex.

Jeg har sagt i fra i KLAR TEKST. Detaljert og tydelig. Demonstrert. Forklart hvorfor noe er vondt/ubehagelig, og at det er turn off. Sagt DET DER er digg, fortsett sånn - hvis noe har vært deilig. Han virker veldig interessert og lyttende en kort stund, og så er alt glemt, og han gjør det samme gamle som ikke funker 😞

Håpte vel at sexen ville bli bedre etter hvert. Han er en bra mann på mange måter, og jeg trodde ikke at sex var så avgjørende viktig for meg. -Men det er det visst.

Takk✌🏼

Anonymkode: cc04f...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.6.2018 den 23.25, mrxx skrev:

Men hvorfor oppdaget du ikke dette før dere giftet dere? 

DET lurte jeg på også! 

(Artig å se deg her forrresten!)

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håpte vel at sexen ville bli bedre etter hvert. Han er en bra mann på mange måter, og jeg trodde ikke at sex var så avgjørende viktig for meg. -Men det er det visst.

Og der fikk jeg svaret! Uff, skjønner det er leit og vanskelig. Kjipt når man føler man ikke får dekket viktige behov. Det høres nesten ut som om du har prøvd det meste, og at det eneste som gjenstår er å bestemme seg for om du kan lære deg å leve med at det er slik det er å ha sex med han, eller om du ikke kan det og derfor må bryte. 

Uten at jeg har hatt langvarig erfaring med noen som er dårlig i senga, så har jeg inntrykk av at enkelte nærmest er uforbederlig dårlig. Eller iallfall uforbederlig dårlig _for/med meg_. Greit å gi noen en ekstra sjanse eller tre, men er de klønete, selvopptatte, altfor kjappe eller noe annet grunnleggende man ikke liker, så tenker jeg for min del at de ikke kan læres opp til å bli bedre. (For ordens skyld snakker jeg her ikke om unge, uerfarne, men dem du regner med er litt erfarne fra før.) 

Mulig en sexolog kan hjelpe, det har jeg ingen erfaring med eller formening om, men han må være mottakelig for det også og det uten å miste enhver selvtillit. Hadde han «tålt» mer «irettesetter» på denne måten?? Eller ultimatum av noe slag?? 

Beklager at jeg ikke kan gi deg håp eller hjelp! Men kanskje er det bittelitt hjelp likevel i tanken om at man evt må bare akseptere situasjonen..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/11/2018 at 2:16 AM, AnonymBruker said:

For å være ærlig, så er han nok mest opptatt av egen nytelse. Ikke ellers, men når det kommer til sex.

Jeg har sagt i fra i KLAR TEKST. Detaljert og tydelig. Demonstrert. Forklart hvorfor noe er vondt/ubehagelig, og at det er turn off. Sagt DET DER er digg, fortsett sånn - hvis noe har vært deilig. Han virker veldig interessert og lyttende en kort stund, og så er alt glemt, og han gjør det samme gamle som ikke funker 😞

Håpte vel at sexen ville bli bedre etter hvert. Han er en bra mann på mange måter, og jeg trodde ikke at sex var så avgjørende viktig for meg. -Men det er det visst.

Takk✌🏼

Anonymkode: cc04f...0a0

Husk at du ikke snakker til han når du kniper med lårene, det tetter for øra😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/5/2018 at 3:36 PM, AnonymBruker said:

Jeg har vært gift i seks år, og har egentlig aldri vært så fornøyd med gubben i senga. Altså, jeg er fornøyd meg penisen hans, og at han har en uendelig utholdenhet fordi han er så sprek, men ellers er jeg misfornøyd. Kanskje flere kvinner som kjenner seg igjen i at mannen ikke "skjønner en dritt i senga" :)

Fra begynnelsen av, har jeg prøvd å lære han opp. Forklart i DETALJ, flere ganger, hva jeg liker og ikke liker. -Men det går aldri inn. Er drittlei av fingring og oralsex der han ikke treffer klitoris (er det virkelig så vanskelig), selv om jeg vet at han vet hvor klitoris er. Jeg har forklart at jeg liker at han slikker rett på klitoris, eller litt overfor. Likevel slikker han alltid under klitoris, og der kjenner jeg jo ikke en dritt. Jeg har forklart at han skal starte forsiktig, og hvis jeg sier at jeg liker det han gjør, så skal han gjøre nettopp det, og ikke endre noe. Likevel kjører han på med noe nytt, hvilket gjør at jeg kommer helt ut av det. Jeg ber han klippe neglene, så han ikke klorer meg i skjeden. Neglene er alltid lange, og jeg blir sår. Jeg har sagt at han på passe på at skjegget ikke stikker meg der nede, men det gjør det ofte. Særlig irriterende å bli skjeggstukket på klitoris!

For å være ærlig så hadde vi kunnet glemme helse sexen, hvis det ikke var for vibratoren og mine egne fantasier. De siste ukene har jeg lagt merke til at jeg blir ordentlig sur mens vi har sex, fordi hva mer kan jeg gjøre for å ta ansvar for egen nytelse, liksom?! Har tatt det opp gang på gang, men aldri skjer det en endring. Jeg synes ikke han har talent for sex. Jeg sier ikke at jeg blir sur, og jeg viser det ikke, av høflighet, selv om jeg tenker "FAEN" i huet mitt. Mannen eier ikke forståelse for hva som kjennes godt. 

Til opplysning så er jeg ikke kun opptatt av meg selv i senga. Jeg liker å tilfredsstille han, og jeg gjør det jeg kan for at det skal bli bra for han. Har også spurt flere ganger om hva han liker og om han er fornøyd med meg i senga. Jeg gjør akkurat det han ber om, og han sier han er kjempefornøyd med sexlivet - bortsett fra at samleiene ofte blir lange fordi jeg fort bruker en time på å komme. 

Jeg er veldig seksuell, mannen min er ikke det. Vet det er dumt, men jeg er så fristet til å være utro. Har så lyst til å ha bra sex! Har det fint på egenhånd, men er altså så drittlei av gubben min som bare irriterer meg eller gjør at jeg får vondt. Jeg må virkelig jobbe i hodet mitt for å få orgasme. Huff, må det være på denne måten frem til pensjonsalder, liksom. 35 år til... når sex er så viktig.

Anonymkode: cc04f...0a0

I og med at han ikke hører, så kanskje han kan lese?
Her er en liten oppskrift som jeg tror er innafor:-)

For det første er det viktig at du viser henne at du selv setter pris på det du gjør. Det er ikke noe morsomt å bli sugd/slikket hvis du skjønner at partneren ikke liker det så godt. Endel av gleden blir borte da. Slikk deg nedover kroppen hennes, men ikke gå rett i mål med en gang. Slikk og bit på lårene først, før du slikker ved siden av kjønnet. Varm henne godt opp. Dra tunga oppover rett ved siden av leppene, stikk tunga langt ut så du får en fet og myk tunge. Gjøre dette ett par ganger på hver side. Pirr henne med en leken tungespiss i spalten, ikke langt inn i første omgang. Så kan du dra leppene litt tilside med hendene dine, ikke vær hardhendt, så kan du stikke tunga laaangt ut (fet tunge) og dra den sakte fra åpningen hennes og oppover mot klitorisen. Gjør dette noe ganger. Tunga kan du også presse mot kanten av åpningen hennes og la den glippe inn i henne noen ganger. Slikke hele spalten og klitorisen både med fet tunge og med en vilter tungespiss. Når hun begynner å bli skikkelig het så kan du konsentrere deg mer om selve klitorisen. Den kan du slikke med fet tunge, leken tunge, bruke leppene og ikke bruke leppene, varier teknikkene. Bruker du fet tunge kan du bevege hode i sirkler også. Med andre ord her er det mange mulighet og teknikker du kan bruke. Du kan også bruke en finger inne i henne hvis hun liker det. Ikke pump den hardt ut og inn, men enten med rolige bevegelser frem og tilbake eller bare holde den rolig. Finn ut hva hun liker. Bruk fantasien, prøv deg frem og ikke minst lytt etter lydene hennes og se på kroppsbevegelser for å finne ut hva hun liker. Du kan også spørre henne om hva hun likte best. Ikke stress etter orgasmene, men lær dere å nyte hverandre. Slikkingen kan du trene på og det er absolutt ikke det verste man kan trene på heller

Tren gjerne  kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På ‎06‎.‎06‎.‎2018 den 6.27, Gargamel skrev:

Hvis du trenger time på å komme, så bør du slutte helt å bruke vibrator. Den gjør at du bli avhengig av voldsom stimulering.

Jeg vet ikke hvordan du skal nå gjennom til gubben din. 

Jøss.. dette var veldig bastant? At det er vanskeligere å komme fordi man blir vant til voldsom stimulering...? Er dette altså opplest og vedtatt tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, Guerrito skrev:

Jøss.. dette var veldig bastant? At det er vanskeligere å komme fordi man blir vant til voldsom stimulering...? Er dette altså opplest og vedtatt tro?

Tror ikke det stemmer. Jeg bruker samme tid på p komme «til hånds», etter jeg begynte med vibrator 

Anonymkode: cc04f...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det stemmer. Jeg bruker samme tid på p komme «til hånds», etter jeg begynte med vibrator 

Anonymkode: cc04f...0a0

Ja samme her-synes det hørtes veldig rart ut... men å komme med kjæresten uten at jeg selv hjelper til! Det har så vidt skjedd etpar ganger-men sånn er det. Han er sinnsyk i halmen så klager uansett ikke. Føler med ts!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
19 timer siden, Guerrito skrev:

Jøss.. dette var veldig bastant? At det er vanskeligere å komme fordi man blir vant til voldsom stimulering...? Er dette altså opplest og vedtatt tro?

Kanskje det var litt vel bastant, men du kan google det selv. Noen sexologer sier at man kan bli avhengig av sterk stimulering. Synes det er verd et forsøk å droppe vibratoren hvis man sliter med å komme.

11 timer siden, Guerrito skrev:

Ja samme her-synes det hørtes veldig rart ut... men å komme med kjæresten uten at jeg selv hjelper til! Det har så vidt skjedd etpar ganger-men sånn er det. Han er sinnsyk i halmen så klager uansett ikke. Føler med ts!

Tror kanskje en del trenger en hjelpende hånd, enten de selv eller mannen gjør det, men jeg vet jo ikke stort om hva som er vanligst. Ser ikke noe problem i det i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Gargamel skrev:

Kanskje det var litt vel bastant, men du kan google det selv. Noen sexologer sier at man kan bli avhengig av sterk stimulering. Synes det er verd et forsøk å droppe vibratoren hvis man sliter med å komme.

Tror kanskje en del trenger en hjelpende hånd, enten de selv eller mannen gjør det, men jeg vet jo ikke stort om hva som er vanligst. Ser ikke noe problem i det i alle fall. 

Jeg kan jo skjønne greia- dersom jeg feks er veldig tent så skal  det mindre til for å komme-da kan selve berøringen gjøre at jeg kommer- dersom jeg har en trang til å få "utløsning" men ikke tent nok vil jeg ofte komme raskere med en vibrator fordi da kan den gjøre jobben med å "pumpe opp" mens jeg konser/tenker på noe som vanligvis får meg til å komme. Dette kan gjelde alene eller sammen med partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2018 den 22.56, Guerrito skrev:

Jøss.. dette var veldig bastant? At det er vanskeligere å komme fordi man blir vant til voldsom stimulering...? Er dette altså opplest og vedtatt tro?

Det er i alle fall velkjent at mange menn som har vært single en stund og gjort seg selv vant til en "kraftig høyrehånd" kan få problemer med å komme ved svakere fysisk stimulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Gargamel skrev:

Kanskje det var litt vel bastant, men du kan google det selv. Noen sexologer sier at man kan bli avhengig av sterk stimulering. Synes det er verd et forsøk å droppe vibratoren hvis man sliter med å komme.

Høres logisk ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vanlig å ikke være kompatibel på det området dessverre. Spør deg selv om du kan leve med det og hvis ikke så kan du jo alltids finne deg en ny mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...