Gå til innhold

Noen som har vært på Modum-Bad for traumelidelser?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har fått svar fra Vikersund (Avdeling for tidlige relasjonstraumer) om at jeg har fått plass der til neste år. Er det noen som har vært der som har noen erfaringer dere vil dele? Fikk dere "nok" alenetid? Ble dere veldig slitne? Fikk dere andres traumehistorie i gruppeterapien, eller var det mest fokus på her og nå? 

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, Pegaso98 skrev:

Hei. Jeg har fått svar fra Vikersund (Avdeling for tidlige relasjonstraumer) om at jeg har fått plass der til neste år. Er det noen som har vært der som har noen erfaringer dere vil dele? Fikk dere "nok" alenetid? Ble dere veldig slitne? Fikk dere andres traumehistorie i gruppeterapien, eller var det mest fokus på her og nå? 

Har du sett Helene sjekker inn på Modum? 🙂 

Anonymkode: 75c89...1cb

AnonymBruker

Jeg har ikke vært på modumbad, men jeg har vært på attføringssenteret i Rauland. Hovedsakelig pga kroppslige plager, men som ofte henger jo psyken på. Og man må være med på ting. Kommer man med en negativ innstilling vil man heller ikke få noe ut av opplegget. Jeg var delt, men kom positivt ut av det. Andre på min gruppe var negativt innstilt og fikk ikke noe ut av oppholdet, noen dro også tidligere hjem pga dette.

Anonymkode: 22417...85c

Annonse

Fullført 12 uker i våres. Bare send pm hvis du lurer på noe. Jeg var veldig fornøyd når jeg reiste derfra, alle mine ønsker ble oppfylt. 

Ventet enda på den helt store forandringen her hjemme, men det er NÅ den egentlige jobben begynner. 

• 6 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...